۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۸

ستوده:

ادامه بارندگی ها در سيرجان/ افزايش 47درصدي ميزان بارندگي

ادامه بارندگی ها در سيرجان/ افزايش 47درصدي ميزان بارندگي

سيرجان - خبرگزاري مهر: رئيس هواشناسي سيرجان از افزایش 47 درصدی بارندگی در سیرجان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر روز گذشته آسمان سيرجان همراه با وزش باد شديد به همراه گرد و غبار و پس از آن رگبار و رعد و برق و نهايتا بارش شديد باران بودد. اين بارندگي كه به فاصله كوتاهي از بارندگي هفته گذشته رخ داد، باعث افت دما به ميزان پنج درجه سانتي‌گراد شد.

رئیس هواشناسي سيرجان، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ميزان بارندگي روز گذشته در سيرجان 1.2 ميليمتر بود. اين در حالي است كه آمار بارندگي در سيرجان از ابتداي فروردين ماه سال جاري تاكنون 104 ميليمتر اندازه‌گيري شده است.

 محمد مهدي ستوده ادامه داد: بارندگي زراعي كه از اول مهر هر سال تا پايان شهريورماه سال آينده اندازه‌گيري مي‌شود و معمولا در رابطه با آمارهاي كشاورزي و زراعي كاربرد دارد تاكنون 153ميليمتر اندازه‌گيري شده است.

وي در ادامه ابراز كرد: ميزان بارندگي در سال گذشته 70 ميليمتر بوده، اما ميزان بارندگي در سالجاري و تا روز گذشته 104 ميليمتر اندازه‌گيري شده است.

این مسئول ادامه داد: اين بدين معناست كه ميزان بارندگي از ابتداي سال جاري در مقايسه با سال گذشته به ميزان 47درصد افزايش داشته است.

رئيس هواشناسي سيرجان در پايان اذعان داشت: پيش‌بيني مي‌شود كه تا پايان هفته، آسمان سيرجان بعدازظهرها همراه با گرد و غبار و رعد و برق و بارش‌هاي رگباري همراه باشد.
 

کد خبر 2111702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha