۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۴۲

زینی‌زاده در گفتگو با مهر:

تحمل نداشتم و ورزشگاه را ترک کردم/ به کریمی بیشتر از 300 میلیون نداده‌ایم

تحمل نداشتم و ورزشگاه را ترک کردم/ به کریمی بیشتر از 300 میلیون نداده‌ایم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز می‌گوید به خاطر اینکه تحمل تساوی مقابل ذوب‌آهن را نداشته، پنج دقیقه آخر بازی ورزشگاه فولادشهر را ترک کرده است. او همچنین با تکذیب پرداخت 700 میلیون تومان به علی کریمی می‌گوید بیشتر از 300 میلیون تومان به این بازیکن نداده است.

حمید زینی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اولین پیروزی تیم فوتبال تراکتورسازی در لیگ سیزدهم مقابل ذوب آهن، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازیکنان ما بازی خوبی انجام دادند. بخصوص در نیمه اول و به همین خاطر بود که دو گل به ثمر رساندند. با این حال به نظرم در نیمه دوم بازیکنان یک مقدار از نظر قوای جسمانی تحلیل رفتند و این باعث شد تا بازی مساوی شود.

تحمل نداشتم و ورزشگاه را ترک کردم
وی در ادامه تاکید کرد: وضعیت بازی طوری بود که دیگر نمی‌توانستم آنرا تحمل کنم! برای همین دقیقه 85 از ورزشگاه بیرون آمدم. با وجود این بازیکنان باور داشتند که بازی 90 دقیقه است و در دقایق پایانی بازی را به نفع خود عوض کردند.

حضور بازیکن آرژانتینی در تمرین تراکتورسازی
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با تایید وجود مشکلاتی در بعضی از پست‌های این تیم، خاطرنشان کرد: ما به یک هافبک طراح و جنگنده نیاز داریم که باید این نیاز را با جذب بازیکن خارجی برطرف کنیم. به همین خاطر چند مهاجم و هافبک از کشورهای نیجریه، مالی، کامرون و آرژانتین مد نظر داریم که بعد از بازگشت تیم به تبریز بعد از بازی با سپاهان، در تمرینات ما شرکت خواهند کرد.

بائو و حسینی به تمرینات بر می‌گردند
وی درباره کنار گذاشته شدن میثم بائو و محسن حسینی توسط مجید جلالی، افزود: جلالی به ما گزارش داد که این دو بازیکن توجه جدی به تمرینات ندارند. من هم با این دو بازیکن صحبت کردم. آنها باید متقاعد شوند که در تیم رقابت حاکم است و هر کسی آماده‌تر باشد، وارد ترکیب خواهد شد. من به حسینی و بائو تذکر جدی دادم و قرار شد بعد از بازگشت تیم به تبریز، آنها در تمرینات حضور یابند.

زینی‌زاده ادامه داد: مشکل این دو بازیکن آنقدر جدی نیست که بگوییم این دو بازیکن را نمی‌خواهیم. این دو بازیکن باید در تمرینات حضور یابند وگرنه با کمیته انضباطی طرف خواهند بود.

کریمی بیشتر از 300 میلیون تومان نگرفته است
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره صحبت‌هایی که درباره مبلغ قرارداد علی کریمی و دریافت 700 میلیون نقد در ابتدای لیگ مطرح می‌شود، تاکید کرد: من این موضوع را تایید نمی‌کنم. فکر نکنم علی کریمی بیش از 300 میلیون تومان از ما گرفته باشد! به هر حال این مسائل گمانه‌زنی‌هایی است که در رسانه‌ها عنوان می‌شود.

صحبت‌های همسر کریمیان را منعکس کردم
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص تناقض صحبت‌هایش با صحبت‌های مهدی کریمیان هافبک این تیم در مورد اتفاق پیش آمده برای این بازیکن، گفت: من صحبت‌های همسر کریمیان را منعکس کردم. وقتی مراجع ذیصلاح برای تحقیق به بیمارستان آمده بودند، همسر کریمیان گفت که وی با یک ماشین تصادف کرده است و بعد از تصادف، سرنشین اتومبیل با بازیکن تراکتورسازی درگیر می‌شوند.

وی در پایان تصریح کرد: بعد از درگیری، وقتی افراد ضارب متوجه می‌شوند کریمیان بازیکن تراکتورسازی است، وی را به بیمارستان می‌رسانند. همانجا همسر کریمیان از آن افراد می‌خواهد بیمارستان را ترک کنند، چون قصد نداشته این موضوع رسانه‌ای شود! با این حال برای تکمیل پرونده فیلم دوربین‌های بیمارستان در حال بررسی است تا این افراد شناسایی شوند.

تیم فوتبال تراکتورسازی در چارچوب هفته سوم لیگ برتر، سه‌شنبه شب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان موفق شد ذوب‌آهن را با نتیجه 4 بر 2 شکست بدهد.

کد خبر 2111826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha