۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۸

حمید زینی‌زاده در گفتگو با مهر:

با کریمی صحبت کردیم اما آقایان مراعات کنند/ با هرشکست اولتیماتوم می‌دهیم

با کریمی صحبت کردیم اما آقایان مراعات کنند/ با هرشکست اولتیماتوم می‌دهیم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با بیان این که علی کریمی بازیکن تاثیرگذار و مهمی برای این تیم است، به درگیری لفظی وی با علی دایی اشاره کرد و گفت: ما در خصوص حاشیه‌های به وجود آمده بین وی و سرمربی پرسپولیس با کریمی صحبت کردیم و امیدواریم آقایان مراعات کنند. این دو جزو سرمایه های فوتبال ایران هستند و نباید چنین اتفاقی بین آنها رخ دهد.

حمید زینی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برد این تیم مقابل سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: دو برد متوالی ما در اصفهان دور از ذهن نبود و بدون برنامه نبودیم ولی در مجموع روی کسب 4 امتیاز حساب باز کرده بودیم و نیم نگاهی به 6 امتیاز داشتیم که این مهم با تلاش کادر فنی و بازیکنان و حمایت هوادارانمان رخ داد.

تقدیر از هواداران سپاهان
وی در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر افزود: باید به این نکته اشاره کنم که برنده اصلی این دیدار هواداران دو تیم بودند. من بابت رفتار هواداران سپاهان از مسئولان این باشگاه و شخص رحیمی تشکر کردم. آنها رفتار عالی با ما داشتند و امیدوارم در تبریز بهترین میزبانی را از سپاهان و هوادارانش داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با اشاره به دیدار یکشنبه شب دو تیم ادامه داد: ما حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم. سپاهان قهرمان جام حذفی بود و ما هم نایب قهرمان لیگ برتر. در واقع این بازی یک نوع فینال بود که خدا را شکر آن را به سود خود خاتمه دادیم.

اولتیماتوم زودهنگام
زینی‌زاده در خصوص این که گفته می‌شود اولتیماتوم هیات مدیره باشگاه به کادر فنی نتیجه مثبتی به دنبال داشته است، خاطرنشان کرد: تیم ما مدعی است و همیشه باید کنترل لازم را داشته باشیم. تراکتورسازی با تیم های دیگر فرق می‌کند. در واقع نمی‌توانیم پنج بازی صبر کنیم و دوباره به عقب بازگردیم و تحلیل کنیم که چرا نتیجه نگرفتیم. برای ما هر دیدار حکم فینال را دارد و اگر نتیجه لازم گرفته نشود اولتیماتوم داده خواهد شد.

شرط بازیکنان افریقایی
وی در پاسخ به این پرسش که چرا بازیکنان آفریقایی در تمرینات این تیم حضور پیدا نکردند، گفت: ما دو بازیکن از نیجریه و کامرون را در نظر داشتیم و مذاکرات لازم را با آنها داشتیم. شرط ما این بود که بازیکنان خارجی در هر سطحی که باشند باید 10 روز در تمرینات ما حضور داشته باشند تا در صورت تایید کادر فنی با آنها قرارداد بسته شود. البته آن دو بازیکن هم شرایط خود را داشتند و می‌گفتند که ما ملی‌پوش هستیم و در تست فنی شرکت نمی‌کنیم که به همین خاطر حضور آنها در تبریز منتفی شد.

مدیرعامل تراکتورسازی ادامه داد: ما به دنبال یک هافبک طراح هستیم و رزومه یک بازیکن آرژانتینی را مورد ارزیابی قرار دادیم که ظرف یکی دو روز آینده به ایران می‌آید. آقای جلالی رزومه این بازیکن را که در سطح اول لیگ آرژانتین و اروپا بازی کرده را مورد تایید قرار داده و باید ببینیم که در تمرینات چه عملکردی خواهد داشت.

صحبت با کریمی
واکنش علی کریمی به اظهارات علی دایی که بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت موضوع دیگری بود که زینی‌زاده در این باره عنوان کرد: ما تلاش می‌کنیم که جلوی حاشیه‌سازی ها را بگیریم. در این باره با علی کریمی صحبت کردیم. قرار بر این نیست که هر حرفی را در رسانه‌ها جواب بدهیم بلکه باید با عمل خودمان را ثابت کنیم و نشان بدهیم.

وی تاکید کرد: علی کریمی بازیکن بزرگی است و ما باید از او مراقبت کنیم و قدر او را بدانیم. دایی و کریمی از سرمایه‌های فوتبالی ما هستند. خوشبختانه ما تیم یکدستی داریم که همه به موفقیت تیم فکر می‌کنند. من به همه بزرگان و جوان‌های تیم تبریک می‌گویم و جلوی حاشیه سازی‌ها را می‌گیریم. ما با کریمی در این باره صحبت کردیم و آن طرف بزرگان هم باید مراعات کنند. آنهایی که مدعی مدیریت و سرمربیگری هستند باید مراعات کنند.

پاداش ویژه
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز از اهدای پاداش ویژه به اعضای این تیم خبر داد و گفت: برد برابر سپاهان اهمیت زیادی برای ما داشت و در واقع یک بازی فینال را بردیم. ما برای برتری برابر ذوب‌آهن هم برای تیم پاداش اختصاص دادیم ولی برد مقابل سپاهان فرق می‌کرد و به خاطر این برد دو برابر پاداش ذوب‌آهن را به خاطر پیروزی شب گذشته اختصاص دادیم.

کد خبر 2113832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha