۱۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۱۳

تبریک مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز به مناسبت روز خبرنگار/ تراکتور روند رو به جلو در پیش گرفته است

تبریک مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز به مناسبت روز خبرنگار/ تراکتور روند رو به جلو در پیش گرفته است

تبریز – خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با تبریک روز خبرنگار گفت: نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در موفقیت تیم های ورزشی استان غیر قابل انکار است.

حمید زینی زاده امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: من ضمن عرض تبریک روز خبرنگار به همه تلاشگران عرصه قلم بویژه ورزشی نویسان، امیدوارم همه این عزیزان همواره در زندگی خود موفق باشند و همچنان با نقدهای سازنده خود ما را راهنمایی کنند، من پیشاپیش عید سعید فطر را هم به همه خبرنگاران و مردم مومن و روزه دار کشورمان تبریک وتهنیت عرض می کنم.

وی در ادامه با بیان اینکه دیدار با سپاهان یکی از بازی های سخت بیرون از خانه تیمش در فصل جاری است، گفت: تیم تراکتورسازی در بازی با ذوب اهن نشان داد که روند رو به جلویی در پیش گرفته است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با اشاره به دیدار هفته سوم این تیم در خانه ذوب اهن اظهار داشت: تراکتورسازی امسال هم در بحث مدیریتی وهم در کادر فنی دچار تغییرات اساسی شده و علاوه بر این در ساختار تیمی هم با جابجایی هایی مواجه شده است، طبیعتا تیم ما نمی توانست همچون رقیبان خود که در این فصل تغییر وتحول آنچنانی را نداشتند پا به میدان بگذارد.

وی ادامه داد: با این حال با گذشت دو هفته تیم ما در بازی سوم روان تر وشاداب تر ظاهر شد ونشان داد که نسبت به دو بازی قبلی روند رو به جلویی در پیش گرفته است.

زینی زاده با اشاره به بازی هفته چهارم تیم تراکتورسازی با سپاهان در اصفهان گفت: بازی با سپاهان از جمله بازی های سخت بیرون از خانه ماست ، آنها در مقابل گسترش فولاد نتیجه لازم را نگرفتند تا فشار روی بازی ما بیشتر شود.

وی افزود: تیم سپاهان در دیدار با تراکتورسازی قطعا برای برد به میدان خواهد آمد اما با این حال ما هم با شرایط روحی روانی بهتر و با تلاش تک تک بازیکنان وکادر فنی سعی خواهیم کرد با دست پر از این میدان سخت خارج شویم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با ابراز رضایت از شرایط کلی این تیم تصریح کرد: ما در شرایطی قدم به هفته چهارم می گذاریم که سومین بازی خارج از خانه را برگزار خواهیم کرد، ما اگر در سه بازی خارج از خانه کسب یک امتیاز را در هر بازی مدنظر داشتیم عملا سه امتیاز را کسب کرده ایم ، اما در بازی با سپاهان به دنبال این خواهیم بود تا امتیاز بازی با گسترش فولاد را به نوعی جبران کنیم.

وی گفت: با توجه به بازی های هفته های پنجم و ششم، شرایط برای نتیجه گیری تراکتورسازی بهتر خواهد شد، هم از نظر هماهنگی تیمی و هم از نظر آزاد شدن بدن بازیکنان که در بازی با ذوب آهن نیز با درصد بالایی خود را نشان داد.

زینی زاده در پاسخ به سئوالی در ارتباط با وضعیت سید محسن حسینی و میثم بائو، دو بازیکنی که از سوی کادر فنی موقتا کنار گذاشته شده اند، اظهار کرد: وقتی ما با بازیکنان قرار داد می بندیم برای یک فصل و استفاده از توانایی های آنها است ، حالا وقتی سرمربی تیم تخلف یا کم کاری از بازیکن می بیند باید کتبا به باشگاه گزارش کند تا کمیته انضباطی باشگاه بر اساس مقررات وآئین نامه های خود موارد تخلف را مطابقت و رای لازم را صادر کند.

وی ادامه داد: فعلا در خصوص این دو بازیکن گزارش کتبی به باشگاه نرسیده و فکر می کنم در درون خود مقرارت انضباطی تیمی حل و فصل شود، اما بازیکنان ما باید بر خلاف فصل گذشته حضور بازیکنان متعدد را مد نظر داشته و بدانند تنها راه حضور در ترکیب اصلی رقابت برای نشان دادن توانایی خود در تمرین و بازی است.

مدیرعامل تراکتورسازان تصریح کرد: تراکتورسازی برای جنگ در سه جبهه یار گیری کرده و دو بازیکن خارجی هم در راه است ، بازیکنان بدانند طبق تجربه سال گذشته برای مبارزه در سه میدان سخت همه نیروهای موجود باید همیشه آماده باشند و مطمئنا ازهمه پتانسیل موجود استفاده خواهد شد.

وی در ارتباط با قضیه مهدی کریمیان گفت: در خصوص این بازیکن باید بگویم که ما روز دوشنبه از اصفهان به تبریز باز خواهیم گشت و فکر می کنم پرونده اتفاقات روی داده تا آنروز از طرف مقامات قضایی و ذیربط تکمیل وقابل تصمیم گیری خواهد شد، لذا باشگاه تراکتورسازی بعد از مشخص شدن ابعاد پرونده نسبت به این موضوع اعلام نظر خواهد کرد.

گفتنی است تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بعد از دو هفته نتیجه نگرفتن، در گام سوم عقده گشایی کرد وتوانست ضمن ارائه بازی قابل قبول و تماشاگر پسند، شکست سنگینی را به میزبان خود تحمیل کرده و انتقام شکست سه بر یک فصل گذشته را در همان زمین فولاد شهر اصفهان از تیم ذوب اهن بگیرد.
 

کد خبر 2112601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha