۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۰۰

فلاح در گفتگو با مهر:

235 تن برنج در ماه رمضان در بازار بهار توزیع شد

235 تن برنج در ماه رمضان در بازار بهار توزیع شد

بهار- خبرگزاری مهر: رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهار گفت: 235 تن برنج در ماه مبارک رمضان در شهرستان بهار به بازار تزریق شد.

علی صفدر فلاح در گفتگو با مهر اعلام داشت: به منظور تنظیم بازار در ماه رمضان اداره بازرگانی نسبت به توزیع 80 تن شکر، پنج تن گوشت منجمد قرمز، شش تن گوشت مرغ و 235تن برنج در انواع مختلف توسط عاملان توزیع به شهروندان اقدام کرده است.

فلاح افزود: تزریق اجناس ضروری مردم در بازار با قیمت مناسب عاملی مهم در راستای جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی و ضروری بوده است.

وی عنوان داشت: از 64 قلم کالایی که برای مردم ضروری به شمار می رود تنها سه قلم آن افزایش قیمت داشته که این امر نشان دهنده مهار تورم در ماه های اخیر بوده است.

فلاح در خصوص قیمت سیب زمینی نیز اظهار داشت: در سال جاری این محصول سر زمین به قیمت هزار و 300 تومان و در کف بازار نیز با قیمت هزار و 500 تومان به فروش رسیده است.

پنج هزار و 683 مورد بازرسی از اصناف سطح شهرستان به عمل آمده است

وی همچنین با اشاره به اینکه بازرسی از اصناف در شهرستان بهار به صورت مستمر در حال اجراست، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه پنج هزار و 683 مورد بازرسی از اصناف شهرستان به عمل آمده است.

وی گفت: از این تعداد 301 مورد پرونده با 461 مورد با تخلف صورت گرفته نیز به اداره تعزیرات برای اعمال قانون ارجاع داده شده است.

فلاح  در پایان سخنانش با بیان اینکه همچنان سه اکیپ دو نفره بازرسی برای جلوگیری از بروز تخلفات در بازار شهرستان در حال فعالیت هستند، یادآور شد: اصناف نیز همه روزه از هشت صبح تا 17 بعد از ظهر آماده رسیدگی به شکایات احتمالی و مراجعات مردمی نیز هستند.

کد خبر 2111880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha