۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۵۹

شعبانی فرد:

روز خبرنگار يادآور حماسه آفريني انسان هاي جویای حقیقت است

روز خبرنگار يادآور حماسه آفريني انسان هاي جویای حقیقت است

اراک - خبرگزاری مهر: استاندار استان مرکزی ضمن تبریک 17 مرداد روز خبرنگار گفت: روز خبرنگار يادآور حماسه آفريني انسان هاي جویای حقیقت است، انسانهایی كه بقاي حقيقت را به بقاي خود ترجيح می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علي اكبر شعباني فرد در پیامی به مناسبت گرامیداشت این روز افزود: خبرنگاران سربازان توسعه فرهنگي جامعه هستند، آنان بايد با اطلاع رساني دقيق و شفاف بستر همگرايي فرهنگي كشور را تقويت كنند.

وی خاطرنشان کرد: روز خبرنگار يادآور حماسه آفريني انسان هايي است كه بقاي حقيقت را به بقاي خود ترجيح دادند و در مسير جريان اطلاع رساني صادقانه گام برداشتند.

شعبانی فرد تصریح کرد: روز خبرنگار فرصت مغتنمي براي بازخواني كارنامه اطلاع رساني هدفمند و شناخت نقاط قوت و ضعف آن است و خبرنگاران متعهد با ارزيابي عملكرد خود قدم هاي استوارتري را در مسير آگاهي بخشي و اعتلاي نظام شكوهمند انقلاب اسلامي برخواهند داشت.

استاندار استان مركزي با گراميداشت ياد و خاطره شهداي خبرنگار اظهارداشت: در شرايط جنگ نرم، خبرنگاران در صف نخست رويارويي با دشمن هستند و خبرنگاران تيزبين، متعهد و حامي ولايت صداي انقلاب را به جهان مي رسانند.

کد خبر 2112057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha