تحولات مصر؛

بیرون راندن کادر شبکه اسکای نیوز از میدان رابعه العدویه/ زخمی شدن 5 غیر نظامی بر اثر درگیری با اخوان المسلمین در اولاد صقر

بیرون راندن کادر شبکه اسکای نیوز از میدان رابعه العدویه/ زخمی شدن 5 غیر نظامی بر اثر درگیری با اخوان المسلمین در اولاد صقر

بیرون راندن کادر یک شبکه خبری از میدان الرابعه العدویه توسط اعضای اخوان المسلمین، زخمی شدن 5 غیرنظامی در جریان درگیری با اعضای این گروه در شهر اولاد صقر و گسترش حضور کمیته های مردمی در میدان التحریر از جمله خبرهای مربوط به مصر است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه الیوم السابع، چند نفر از اعضای گروه اخوان السملمین کادر شبکه اسکای نیوز را از میدان رابعه العدویه اخراج کردند.

منابع مصری گزارش دادند:  این افراد اظهار داشتند که تمایل ندارند اعضای شبکه اسکای نیوز در این میدان حضور داشته باشند.

خبرنگار این شبکه نیز اظهار داشت: آنها هیچ دلیلی برای بیرون راندن ما نداشتند. زمانی که با مقاومت ما مواجه شدند، ما را تهدید کردند.

خبر دیگر اینکه، 5 غیر نظامی در جریان درگیری با اعضای گروه اخوان المسلمین در شهر اولاد صقر واقع دراستان الشرقیه به شدت زخمی شدند.

از سوی دیگر، شریف بدرالدین مسئول کمیته های مردمی میدان التحریر اعلام کرد که این کمیته ها حضور خود را در این میدان افزایش داده اند.

پس از اینکه اعضای گروه اخوان المسلمین اعلام کردند که قصد دارند در مناطق مختلف قاهره راهپیمای برگزار کنند، کمیته های مردمی نیز از ترس بروز درگیری با این گروه حضور خود را افزایش دادند.
 

کد خبر 2112595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha