۱۸ مرداد ۱۳۹۲، ۹:۵۱

اخبار کوتاه استان مرکزی:

فاز اول نورپردازی تقاطع غیر هم ‌سطح میدان انقلاب اراک به پایان رسید

فاز اول نورپردازی تقاطع غیر هم ‌سطح میدان انقلاب اراک به پایان رسید

اراک - خبرگزاری مهر: سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اراک گفت: فاز اول نورپردازی عرشه تقاطع غیر هم ‌سطح میدان انقلاب اراک به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، داود میلادی شروع این عملیات را از ابتدای مردادماه سال جاری با هدف تطیف فضای شهری عنوان کرد و افزود: در این عملیات 211 دستگاه چراغ استوانه‌ ای با لامپ LED و رنگ ‌های آفتابی و آبی مورد استفاده قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در این عملیات کابل کشی به متراژ 550 مترصورت گرفته است ادامه داد: چراغ‌ های مصرفی نیز شامل 9 سانتیمتر قطر، 35 سانتیمتر ارتفاع و با توان مصرفی 3 آمپر می‌ باشد.

افتتاح مرکز نيکوکاري در شهرستان کميجان

مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) استان مرکزي از افتتاح مرکز نیکوکاری شهرستان کمیجان خبر داد و گفت: مراکز نيکوکاري با هدف رفع نياز محرومان در هر محل و منطقه به عنوان بزرگ ترين شبکه اجتماعي در افتتاح مي شوند.

محسن وليئي  افزود: درکشور طي شش ماهه سال جاري راه اندازي بيش از هزار و 500 مرکز نيکوکاري پيش بيني شده که 750 مرکز آن به طور همزمان در سراسر کشور افتتاح شده است.ايشان در ادامه سهم استان مرکزي از افتتاح مراکز نيکوکاري طي 6 ماه سال جاري را 16 مرکز عنوان کرد و افزود: از اين تعداد 5 مرکز در اراک و مابقي نيز در ساير شهرستان هاي استان مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.

وی اظهارداشت: برپايي مراکز به عنوان پل ارتباطي امداد با نيازمندان در کمک رساني بهتر به محرومين موثر خواهد بود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زرندیه منصوب شد

طی حکمی ازسوی مهندس خلیلی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ، مهندس سید عطا هجری پور به عنوان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زرندیه منصوب شد.

مهندس خلیلی مدیر عامل شرکت در مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زرندیه ضمن تقدیر و تشکر از مهندس علی غیاث آبادی مدیر سابق این امور گفت : مهندس غیاث آبادی  در بخش های مالی ، بهره برداری ، مشترکین و ... عملکرد قابل قبولی داشته اند و برای ایشان در دیگر عرصه های خدمات رسانی آرزوی موفقیت داریم.

 
کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی
 
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در ارزیابی صورت گرفته توسط دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی ها استان موفق به کسب رتبه سوم جشنواره روابط عمومی های استان در کل شاخص ها شد.

 نصراللهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در مراسمی که به  همت دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مرکزی برگزار گردید،با اهدا لوح تقدیر به مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی  از روابط عمومی این شرکت به عنوان روابط عمومی برتر تقدیر نمود.

كاركرد آموزشي رسانه،‌مولفه اي اثربخش در كنش هاي اجتماعي

فرمانده انتظامي استان مركزي گفت: كاركرد آموزشي رسانه،‌نقشي بسيار تاثير گذار در كنش هاي اجتماعي و شكل دهي ارزش هاي ديني در جامعه دارد.

سردارعزيزاله ملكي  گفت:رسانه هاي جمعي با داشتن مخاطبان بسيار و قدرت تأثيرگذاري فو ق العاده،از مؤثرترين ابزارها در هدايت و آموزش جامعه محسوب شده و نقش بزرگي در كليه عرصه هاي زندگي اجتماعي دارند. وي ادامه داد:با توجه به پويايي و پايداري ارزش ها و هنجارها در امنيت اجتماعي،آثار ناشي از رسانه در شكل دهي و تحول ارز ش ها و هنجارهاي جوامع انساني را مي توان به راحتي متوجه شد.

وی ارتقاء‌ امنيت اجتماعي را كاركردي مهم در رسانه خواند و بيان داشت:رسانه ها با آگاه ساختن جامعه نسبت به مسائل اجتماعي،نقش بسياري در مشاركت هرچه بهتر و مفيدتر مردم در برقراري و حفظ امنيت دارند.


                                                     

 

 
 
 

کد خبر 2112632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha