۱۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۴۴

سرانجام و با تصویب شورای تامین استان؛

پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم می روند

پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم می روند

کرج - خبرگزاری مهر: استاندار البرز از برگزاری دیدار تیم های فوتبال سایپای البرز و پرسپولیس تهران در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه انقلاب کرج خبر داد و گفت: انجام این بازی در کرج در شورای تامین استان به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر عربیان گفت: بر اساس مصوبه شورای تامین استان، تیم های سایپای البرز و پرسپولیس تهران در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم خواهند رفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با هویت سازی در استان البرز، هویت این استان را هویتی فرهنگی عنوان کرد و گفت: استان البرز به دلیل وجود قومیت های مختلف و همچنین صاحب نظران و نخبگان علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی، استانی فرهنگی است که متفاوت از سایر استانها در عرصه های مختلف ملی و بین المللی می درخشد.

وی افزود: هر چند که استان البرز از نمادی جامع و کامل بی بهره است اما بی شک استان البرز به دلیل وجود قومیتهای مختلف از وجود فرهیختگان و اندیشمندانی بهره مند است که البرز را در میان سایر استانهای کشور به عنوان استانی فرهنگی نمایان و معرفی می سازد.

عربیان یادآور شد: پیش از این سد امیرکبیر به عنوان نمادی از استان البرز معرفی می شد اما همانگونه که شاهدیم استان البرز با تقدیم بیش از 6 هزار شهید و وجود هنرمندان و اندیشمندان فراوان از بیشترین میزان جوانان نخبه در حوزه های مختلف برخوردار است. دلیل این مدعا را می توان در تعداد بالای افراد تحصیل کرده، وجود مدیران موفق در بدنه مدیریتی کشور، هنرمندان و ورزشکاران نامی که در این استان ساکن هستند، جستجو کرد.

فکر جوان و اندیشه های صاحب تجربه در البرز هم پوشانی دارند

استاندار البرز در رابطه با اقدامات استانداری البرز در رابطه با استفاده از نقطه نظرات مشاوران جوان نیز تاکید کرد: استفاده از فکر و اندیشه جوان، ضریب توفیق را افزایش می دهد استفاده از جوان گرایی و بهره مندی از ظرفیت و پتانسیل این قشر در گذشته کمتر مورد توجه بوده است اما در  استانداری مدنظر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: هر چند که فکر و اندیشه نو موفقیت آفرین است اما نباید از تفکر اذهان دارای تجربه دور ماند و از آن غافل شد. در این راستا هم پوشانی میان فکر جوان و اندیشه های صاحبان تجربه از نکات قابل توجهی بوده است که همواره مورد عنایت قرار گرفته و امروز شاهدیم که در اتاق فکر استانداری علاوه بر بهره مندی از تفکر خلاق جوانان از افراد صاحب نظر و باتجربه نیز استفاده می شود.


 

کد خبر 2112819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha