۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۷:۱۴

تیم سایپا طرفدارانش را با شادی بدرقه کرد/ آقای گل جهان راضی از میزبانی البرزی ها

تیم سایپا طرفدارانش را با شادی بدرقه کرد/ آقای گل جهان راضی از میزبانی البرزی ها

کرج – خبرگزاری مهر: نخستین میزبانی البرزی ها با برد شیرین سایپا، البرزی ها را با شادی برقه خانه هایشان کرد و پرسپولیس را که 300 دقیقه دروازه اش بسته بود را با یک گل به تهران فرستاد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز ورزشگاه 12 هزار نفری انقلاب کرج، که تقریبا 10 هزار صندلی آن را تماشاچیان پوشانده بودند، شاهد نخستین بازی سایپای البرز و پرسپولیس تهران، در البرز بود.

بازی که راس ساعت 19:15 دقیقه شروع شد، حواشی مختلفی داشت؛

در دقایق اولیه بازی با زمین خوردن داور وسط همراه بود. همچنین داور وسط سیدمهدی سید علی، به هر دو سرمربی تذکر داد. علی دایی را بابت خروج از محوطه مجاز مربی و انگین فیرات را بابت نداشتن کاوری که او را از بازیکنان پرسپولیس متمایز کند.

در این بازی روزبه شاه علیدوست در دقیقه 29 با یک ضربه از راه دور دروازه نلسون کوریا را باز کرد تا هم تیمی هایش نیمه اول را پیروزی به رختکن بروند.

همچنین بازیکنان اخطاری این بازی به ترتیب روزبه شاه علیدوست، مقداد قباخلو و ابراهیم صادقی همگی از سایپا بودند.

هادی نوروزی و حمید علی عسگر بازیکنان تازه نفس پرسپولیس بودند که به ترتیب در دقایق 80 و 71 بازی، جایگزین رضا حقیقی و سید میثم حسینی شدند.

مقداد قباخلو، محسن ارزانی و مهدی جعفرپور نیز به ترتیب در دقایق 63، 82 و 91 جایگزین علی زینالی قلعه، ابراهیم صادقی و سجاد شهباز زاده شدند.

همچنین قبل از شروع بازی و در بین دو نیمه آهنگ هایی از هنرمندان موسیقی پاپ کشور برای حاضران در ورزشگاه پخش شد. یاد و خاطره شهدا را نیز در ابتدای بازی گرامی داشتند.

علی دایی مربی پرجنب و جوش قرمزها، تمام بازی را ایستاده در کنار زمین نظاره کرد و برخلاف معمول، عکس العمل خاصی نسبت به داوری و بازی بازیکنانش نشان نداد.

طرفداران قرمزها که از برد تیمشان نا امید شده بودند، از دقیقه 75 تصمیم به خروج از ورزشگاه گرفتند.

بعد از بازی نیز هر دو مربی در کنفرانس خبری حاضر شدند و صحبت کردند.

فیرات از شب خاطره انگیزی که برای تمیش رقم خورد یاد کرد و با توجه به نتایج نه چندان خوب تیمش در بازی های قبلی گفت: امشب توانستیم بدشانسی را به خوش شانسی تبدیل کنیم.

در این بازی که سید جلال حسینی و مقداد قباخلو لحظاتی با هم درگیر بودند، فیرات از حسینی خواست که به مشاجره شان پایان دهند که با عکس العمل خوبی از طرف حسینی روبرو نشد.

همچنین علی دایی اظهار داشت: در نیمه نخست خوب نبودیم و با تغییر رویه ای که در نیمه دوم داشتیم دو توپ را به تیرک دروازه سایپا رساندیم که در رساندن گل ناکام بودیم.

دایی با ابراز رضایت از میزبانی سایپا در خصوص توپ های سازمان لیگ ابراز ناخرسندی کرد و کیفیت آنها را شایسته بازی لیگ برتر ندانست.

مدیر کل ورزش و جوانان البرز نیز پس از پایان بازی گفت: با همکاری سایر نهادها میزبانی خوبی را سپری کردیم و امید است که این روند صعودی همچنان ادامه داشته باشد.

وی افزود: گرفتن میزبانی های بیشتر، برگزاری بازی های با کیفیت بالاتر و ...از جمله برنامه های مهم اداره ورزش و جوانان البرز و هیئت فوتبال استان است.

با همکاری یگان ویژه در داخل استادیوم و مامورین نیروی انتظامی و پلیس راهور، تماشاچیان به خوبی بدرقه شدند و در خیابان های اطراف ورزشگاه هم ترافیکی وجود نداشت.

امید است با میزبانی خوبی که در این بازی صورت گرفت و رضایت آقای گل جهان، تماشاچیان و اهالی فوتبال را به دست آورد، در آینده نزدیک شاهد بازی های مهم و حساس لیگ برتر کشور در ورزشگاه انقلاب باشیم.

......................

جواد کریمی

کد خبر 2113741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha