۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۱

قدرت الله شمیرانی خبر داد:

پیشنهاد برگزاری برنامه‌های فرهنگی مسابقات شهرآورد به البرزیها/رضایت اهالی فوتبال از نخستین میزبانی نارنجی‌ها

پیشنهاد برگزاری برنامه‌های فرهنگی مسابقات شهرآورد به البرزیها/رضایت اهالی فوتبال از نخستین میزبانی نارنجی‌ها

کرج – خبرگزاری مهر: بازی تیم های سایپای البرز و پرسپولیس تهران که پس از پیگیری های مستمر مسئولان ورزش البرز، شب گذشته در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد، ابتکاراتی را از طرف معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان البرز در خود جای داده بود که با استقبال تماشاچیان روبرو شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان البرز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شب گذشته اتفاقی بزرگ در البرز رقم خورد و همگی نظاره گر رویدادی بودیم که مدت ها اهالی ورزش استان انتظارش را می کشیدند و با همکاری مسئولان ورزش، هیئت فوتبال و استاندار البرز توانستیم این امر را محقق کنیم.

وی افزود: از بعد فرهنگی، برنامه های مختلفی را از قبل از شروع بازی تدارک دیدیم و توانستیم ابتکاراتی را برای نخستین بار قبل از شروع بازی به کار ببریم که با استقبال اکثریت تماشاچیان حاضر در ورزشگاه روبرو شد.

بعد از باجه های فروش بلیط، غرفه هایی را دایر کردیم که تماشچیان در این غرفه ها می توانستند از کارشناسان، مشاوره های خانوادگی و ازدواج بگیرند، سوالات حقوقی خود را بپرسند، در مورد سوالات شرعی شان آگاهی کسب نمایند و همچنین با توجه به سوالات معمول جوانان در مورد خدمت مقدس سربازی، در غرفه های نظام وظیفه نیز، از مشاوره های مربوطه بهره گیرند.

شمیرانی ایستگاه بعدی برنامه ها را هنگام نشستن تماشاچیان در جایگاه هایشان اعلام نمود و اشاره کرد: بعد از رد شدن هواداران از غرفه ها و نشستن بر روی صندلی هایشان، مرحله بعدی برنامه های فرهنگی برایشان اجرا شد. اجرای موسیقی، نمایش گروه های ورزشی و حضور هنرمندان استان در این برنامه ها، هواداران را تا قبل از شروع بازی به خود مشغول داشت.

وی با توجه به تعداد طرفداران دو تیم اظهار داشت: ما اگرچه نتوانستیم از نظر تعداد هوادار در مقابل تیم پرطرفداری همچون پرسپولیس برابری کنیم، اما با برنامه های فرهنگی که تدارک دیدیم توانستیم هیجان و انرژی هوادران پرشور پرسپولیس را کنترل کنیم تا بعد از پایان بازی نیز اتفاقات بدی نیفتد و همگی با آرامش خاطر ورزشگاه را ترک نمایند و موجبات رضایت خاطر مسئولان ورزش البرز و سایر ارگان های دخیل در برگزاری فراهم شد.

وی افزود: با میزبانی مثبتی که از لحاظ فرهنگی داشتیم، رئیس برگزاری مسابقات لیگ "شهرام مهربان" به ما پیشنهاد داد که از این پس، برنامه های فرهنگی مسابقات شهرآورد را برعهده بگیریم و توانستیم نظر مثبت سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان را با خود همراه سازیم و نشان بدهیم که کارهای بزرگی را به همت تمامی البرزیان می توانیم انجام دهیم.

شمیرانی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درمورد میزبانی سایر بازی های حساس سایپا در البرز، گفت: با عملکردی که امروز هم نشان دادیم، با تمام توان آماده ایم که تمام بازی های مهم و حساس سایپا را در استانمان برگزار کنیم و به مانند امروز نیاز به همکاری استانداری، شهرداری، فرمانداری، اداره کل ورزش و جوانان، هیئت فوتبال، صدا و سیما و اصحاب رسانه داریم.

وی در پایان از تمامی اصحاب رسانه بابت حضور گسترده در این رویداد مهم و همچنین دعوت به آرامش و خویشتن داری تماشاچیان از چند روز قبل از بازی، تشکر کرد.

کد خبر 2113973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha