۱۹ مرداد ۱۳۹۲، ۹:۱۴

بختیاری زاده:

کمبودی برای بازی با استقلال نداریم/ صبا در آزادی شگفتی ساز می‌شود

کمبودی برای بازی با استقلال نداریم/ صبا در آزادی شگفتی ساز می‌شود

قم - خبرگزاری مهر: مربی تیم فوتبال صبای قم از فراهم بودن تمام امکانات و شرایط برای انجام بهترین بازی صبای قم در بازی هفته چهارم مقابل استقلال تهران خبر داد.

ناصر بختیاری زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: اگر چه از نظر ما مربیان هیچ کدام از بازی های لیگ برتر با هم فرقی ندارند اما همواره شاهد بوده ایم که تیم های لیگ برتری هر گاه مقابل تیم های پرسپولیس و استقلال تهران بازی می کنند، با انگیزه تر هستند.

وی ادامه داد: به هر حال به واسطه اینکه تیم های پایتخت نشین استقلال و پرسپولیس از تماشاگران میلیونی برخوردارند و نگاه کارشناسان و اهالی فوتبال از هر نظر بیشتر روی این دو تیم است، بازیکنانی که از تیم های مختلف در مقابل این تیم ها قرار می گیرند، سعی می کنند تما داشته های خود را به نمایش بگذارند.

مربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: طبعا تیم ما نیز از این قائده مستثنی نیست و تک تک بازیکنان ما انگیزه هایشان چند برابر است تا بتوانند هم توان فنی و بازی خوب خود را مقابل استقلال تهران ارائه کنند و هم اینکه در پیروزی صبا در این دیدار نقش خود را خوب ایفا کنند.

وی با بیان اینکه حضور ما در بالای جدول رده بندی به هیچ عنوان موجب غرور بازیکنان نخواهد شد، تاکید کرد: ما یک تیم حرفه ای هستیم و بازیکنان ما خوب می دانند که 27 بازی مهم در پیش داریم که یکی از دیگری دشوارتر است، اما امیدوارم که همواره از تیم حمایت شود.

بختیاری زاده با اشاره به وضعیت فنی تیم صبای قم در آستانه این دیدار خاطرنشان کرد: ما بلافاصله بعد از بازی با فولاد تمرینات خود را بر اساس برنامه ریزی کادر فنی برای بازی استقلال تهران آغاز کردیم و هرگز زمان را از دست ندادیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: از شروع بازی سعی می‌کنم با دقت و حوصله بازی کنیم، زیرا با تیم بازی داریم که تک تک مهره های آن از چهره های سرشناس فوتبال کشور هستند و ما یک تیم جوان هستیم بنابراین نباید اشتباهی در این دیدار داشته باشیم.

دیدار تیم های فوتبال صبای قم و استقلال تهران از هفته چهارم نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های از ساعت 21:15 دقیقه شنبه شب نوزدهم مرداد ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران به انجام خواهد رسید.
 

کد خبر 2112852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha