۱۹ مرداد ۱۳۹۲، ۲۲:۰۲

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال؛

استقلال با شکست صبا به رختکن رفت

استقلال با شکست صبا به رختکن رفت

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و صبای قم در چارچوب مسابقات هفته چهارم لیگ برتر با پیروزی استقلال به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین دیدار هفته چهارم مسابقات لیگ برتر تیم‌های فوتبال استقلال و صبای قم از ساعت 21:15 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. محمد قاضی در دقیقه 32 گل استقلال را به ثمر رساند.

این مسابقه در 10 دقیقه ابتدایی کیفیت زیادی نداشت و دو تیم بازی کسل کننده‌ای را به نمایش گذاشتند. اولین موقعیت جدی مسابقه در دقیقه 15 و روی اشتباه مدافعان استقلال نصیب مهدی مومنی شد که مهدی رحمتی دروازه‌بان آبی‌ها جلوی باز شدن دروازه خود را گرفت.

در ادامه بازیکنان استقلال هم توسط آرش برهانی صاحب یکی، دو موقعیت نصفه و نیمه شدند. محمد قاضی هم در دقیقه 21 با شوت سنگین خود بهترین فرصت شاگردان قلعه‌نویی را روی دروازه حریف ایجاد کرد که این شوت ثمری برای او و هم تیمی‌هایش نداشت.

با این حال تلاش بازیکنان استقلال برای بازکردن دروازه صبا در دقیقه 32 به ثمر نشست و محمد قاضی که به نظر مصدوم می‌رسید، با یک ضربه فنی از پشت محوطه جریمه آبی پوشان را از حریف پیش انداخت.

ناهماهنگی و اشتباهات مکرر خط دفاعی استقلال باعث شد تا رضا عنایتی و فرید کریمی مهاجمان صبا چندین بار تا محوطه جریمه حریف پیش بروند ولی حملات این دو بازیکن زهردار نبود تا شاگردان محمد مایلی کهن در باز کردن دروازه استقلال ناکام بمانند. البته بازیکنان استقلال در دقایق پایانی نیمه اول هم می‌توانستند توسط آرش برهانی به گل برسند ولی توپ این بازیکن به تیرک دروازه اصابت کرد تا این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان برسد.

کد خبر 2113065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha