۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۲۶

حسینی عنوان کرد:

خبرنگاران با جلوگیری از افراط جامعه را به سمت همدلی سوق می دهند

خبرنگاران با جلوگیری از افراط جامعه را به سمت همدلی سوق می دهند

زنجان - خبرگزاری مهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: خبرنگاران با جلوگیری از افراط و تفریط اقداماتی را انجام می‌دهند که جامعه به سمت وحدت، هم‌افزایی و همدلی حرکت می‌کند،

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید حسینی ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران استان، افزود: خبرنگاران قشر زحمتکشی هستند که همواره در شرایط بحرانی همراه با مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه شکوه و عظمت برنامه‌ها و مراسم‌های مختلفی از جمله روز قدس، 22 بهمن و 9 دی توسط، تظاهرات بانوان خبرنگاران به گوش جهانیان می‌رسد، گفت: این قشر نقش بسیار مهمی در اطلاع رسانی دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه قلم خبرنگاران با رعایت حساسیت موضوع در روز قدس و رعایت صداقت، اهمیت این روز و شکوه حضور مردم را به تصویر می کشند.

حسینی تاکید کرد: خبرنگاران با قلم رسایی که انجام می دهند در مباحث اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اعتقادی تنوع خاصی را ایجاد می کنند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم خبرنگاران با صداقت و با مقبولیت وظیفه خطیر خود را انجام دهند، افزود: وظیفه خبرنگاری باید با امانت‌داری و صبوری و با تعهد انجام گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآور شد: خبرنگاران بسیار صبور هستند و در انجام کار از جان خود مایه می گذارند.

دراین مراسم از فعالان عرصه اطلاع رسانی تجلیل شد.

کد خبر 2113395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha