۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۲۲:۳۶

یحیی گل‌محمدی:

فرصت‌ها را به راحتی از دست دادیم/ روی اتفاق گل خوردیم

فرصت‌ها را به راحتی از دست دادیم/ روی اتفاق گل خوردیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از برد یکشنبه شب تیمش مقابل راه‌آهن سورینت خاطرنشان کرد: ما موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی فرصت‌ها را به راحتی از دست دادیم و در مقابل هم روی یک اتفاق گل خوردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار یکشنبه شب تیم‌های نفت تهران و راه‌آهن سورینت که با نتیجه 2 بر یک به سود نفت به پایان رسید در جمع خبرنگاران حاضر گفت: فوتبال بسیار خوبی را از دو تیم شاهد بودیم. ما موقعیت‌های زیادی را در این مسابقه به دست آوردیم ولی به راحتی آنها را از دست دایم.

وی افزود: متاسفانه در زدن ضربات پایانی بی‌دقت بودیم. البته به بچه‌های خودم  تبریک می‌گویم چرا که خوب بازی کردند و با وجود این که عقب افتادیم با روحیه خوبی که داشتیم بچه‌ها به بازی برگشتند و امیدوارم این روند را ادمه دهیم.

سرمربی تیم نفت تهران ادامه داد: گلی که دریافت کردیم روی یک اتفاق بود. دروازه‌بان و مدافع تیم ما تمرکز خود را از دست دادند و روی یک حادثه گل دریافت کردیم.

گل‌محمدی در واکنش به این اظهار نظر ابراهیم‌زاده که پنالتی اعلام شده به سود تیم نفت را صحیح ندانسته بود، گفت: درباره داوری من نظری ندارم و باید کارشناسان نظر بدهند. معمولا تیمی که برنده می‌شود در خصوص داوری زیاد صحبت نمی‌کند.

کد خبر 2113718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha