۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۲۲:۳۸

منصور ابراهیم‌زاده:

برابر نفت بد بودیم و باختیم/ مطمئنم پنالتی نبود

برابر نفت بد بودیم و باختیم/ مطمئنم پنالتی نبود

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت با اشاره به باخت این تیم برابر نفت تهران گفت: ما در این بازی دو نیمه متفاوت داشتیم و بد بازی کردیم که حاصل آن شکست برابر حریف بود.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پس از دیدار یکشنبه شب تیم‌های نفت تهران و راه آهن سورینت در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه دستگردی گفت: در روزی که ما بد بودیم نتیجه را واگذار کردیم. من روز قبل نیز در نشست خبری گفتم که نفت از مهاجمان خوبی مثل نورروزی و اولادی سود می‌برد و به بازیکنانم هم گوشزد کرده بودم که آنها مهاجمان خطرناکی هستند.

وی تصریح کرد: ما دو نیمه متفاوت را در این مسابقه داشتیم. در نیمه اول بازی خوبی را ارایه کردیم ولی در نیمه دوم عملکرد مثبتی نداشتیم. من به تیم نفت تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم راه‌آهن سورینت در خصوص داور دیدار اظهار کرد: آقای واحدی داور این دیدار زمانی که سال گذشته من مربی تیم نفت بودم در دیدار مقابل فولاد خوزستان برای ما قضاوت کرد و در آن مسابقه سوشا مکانی را اخراج کرده بود و به تیم ما ضربه زد. به اعتقاد من اصلا این پنالتی در بازی امشب پنالتی نبود و وی خوب قضاوت نکرد.

ابراهیم‌زاده همچنین در خصوص داور مسابقه دو تیم گفت: واحدی شخص قابل احترامی است ولی عملکرد خوبی در این دیدار نداشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا راهکاری برای برون رفت از این شرایط دارید، عنوان کرد: مطمئنا راهکارهایی برای بهبود اوضاع داریم. ما دو مسابفه مقابل فولاد و استقلال را پیش روی داریم که باید برای این دیدارها برنامه‌های خوبی داشته باشیم.

ابراهیم‌زاده همچنین درباره تعویض مجتبی شیری عنوان کرد: او مصدوم نبود و به خاطر مسایل فنی این بازیکن را تعویض کردم چرا که خواسته‌های ما را برآورده نکرد. من از میلاد نوری و رامین رضاییان نیز انتظارات بیشتری داشتم.

سرمربی تیم راه‌آهن سورینت در خصوص تنبیه یا جریمه احتمالی این بازیکنان گفت: من دلیلی برای جریمه یا تنبیه این بازیکنان نمی‌بینم. شما خبرنگاران اگر یک روز مطلب خوب ننویسید آیا تنبیه می‌شوید با تلاش می‌کنید کار خود را بهبود ببخشید.

کد خبر 2113720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha