۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۳۶

تاج بیان کرد:

از داخل ایران به AFC اطلاعات داده‌اند‌/ باشگاه‌ها بخواهند توپ‌ها را عوض می‌کنیم

از داخل ایران به AFC اطلاعات داده‌اند‌/ باشگاه‌ها بخواهند توپ‌ها را عوض می‌کنیم

سرپرست سازمان لیگ می‌گوید عده ای از داخل ایران اطلاعاتی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند که همین مسئله باعث شده AFC در فهرست باشگاه‌های مورد نظر برای ارزیابی امکانات تجدید نظر کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج در حاشیه نشست مدیران باشگاه‌های لیگ برتر در خصوص بازدید ماموران کنفدراسیون فوتبال آسیا از ورزشگاه‌های ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما از 9 باشگاه به همراه هیئت فوتبال‌شان دعوت کردیم تا امروز نکاتی را به آنها گوشزد کنیم تا در بازدید بازرسان AFC از ورزشگاه‌ها مشکلی پیش نیاید.

وی افزود: پیش از این قرار بود چهار باشگاه در این جلسه حضور داشته باشند، این چهار باشگاه همان‌هایی بودند که امکاناتشان قبلا هم مورد تایید AFC بود ولی کنفدراسیون فوتبال آسیا به یک باره اعلام کرد که 9 باشگاه در جلسه حضور داشته باشند. این باشگاه‌ها همان‌‎هایی هستند که بیشترین مشکل را دارند.

سرپرست سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا با این تفاسیر از داخل ایران به AFC اطلاعات داده‌اند؟، خاطرنشان کرد: بله به نظرم عده‌ای رایزنی کرده‌اند و در این خصوص اطلاعاتی به AFC داده‌اند. ما باید استانداردها را رعایت کنیم ولی کنفدراسیون فوتبال آسیا از هیچ کدام از کشورها چنین درخواست را نداشته است.

وی ادامه داد: متاسفانه تنها یک ماه تا بازدید ماموران AFC از ورزشگاه‌های ما زمان باقی مانده و این موضوع با توجه به مشکلات پیش رو نگران کننده است. ضمن اینکه در فهرست AFC نام باشگاه‌هایی مانند آلومینیوم هرمزگان و صنعت نفت آبادان که در لیگ نیستند، دیده می‌شود.

سرپرست سازمان لیگ در خصوص اینکه چقدر به کسب سهمیه کامل آسیایی ایران خوش بین است، تصریح کرد: مشکلات ما از سال گذشته کمتر است، به همین خاطر امیدواریم چهار سهمیه مستقیم را کسب کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، در اعتراض باشگاه‌ها به کیفیت لباس‌ها و توپ‌های شرکت آلشپورت خاطرنشان کرد: بحث لباس‌ها به خود باشگاه‌ها مربوط می‌شود ولی توپ‌ها اگر استاندارد نباشند، عوض می‌شوند.

تاج با بیان اینکه شرکت آلشپورت گواهی استاندارد توپ‌ها را به سازمان لیگ ارائه داده، گفت: با وجود این ما از همه باشگاه‌‍ها نظر خواهی می‌کنیم و اگر آن‌ها حاضر شدند با پرداخت پول، توپ با کیفیت‌تری بگیرند آن‌ها را عوض خواهیم کرد.

کد خبر 2114086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha