۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۰۵

حیدری خبر داد؛

اتاق بازرگانی خرم‌آباد پذیرای سفیر و رایزن اقتصادی افغانستان خواهد بود

 اتاق بازرگانی خرم‌آباد پذیرای سفیر و رایزن اقتصادی افغانستان خواهد بود

خرم آباد - خبرگزاری مهر: عضو هیئت‌ رئیسه‌ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: این اتاق پذیرای سفیر و رایزن اقتصادی افغانستان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز حیدری ظهر دوشنبه در این رابطه به خبرنگاران گفت: به زودی سفیر افغانستان به دعوت اتاق بازرگانی خرم‌آباد به لرستان سفر خواهد کرد تا در دیدار با رئیس این اتاق و همچنین سایر مسئولان و فعالان اقتصادی راههای گسترش مناسبات اقتصادی و تجاری افغانستان و لرستان را مورد بحث و بررسی قرار دهد.

وی ادامه داد: به طور قطع با استقرار دولت جدید و شروع به کار کابینه‌ یازدهم شرایط مساعدتری برای برقراری ارتباطات دو جانبه با بخش‌های اقتصادی کشورهای مختلف فراهم می‌شود و این موضوع را باید به فال نیک گرفت.

عضو هیئت‌ رئیسه‌ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد افزود: قرار بود این سفر تیرماه امسال انجام شود، اما با تغییراتی که در برنامه‌ پیش‌بینی‌شده‌ طرف افغان به وجود آمد به زمان دیگری موکول شد.

وی تصریح کرد: رایزن اقتصادی افغانستان در تهران هم سفیر این کشور را همراهی خواهد کرد تا شرایط شکل‌گیری روابط تجاری اقتصادی مساعد و مناسب بین دو طرف بررسی شود و نتایج مثبت حاصل شود.

حیدری در مورد زمان دقیق این سفر اظهار داشت: 12 تا 14 شهریور زمانی است که برای این سفر در نظر گرفته شده که امیدواریم به هر دلیل دستخوش تغییر دیگری نشود.

کد خبر 2114277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha