۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۴۸

سردار محمدی مطرح کرد:

تعمیق اهداف و آرمان های نظام در لایه ها مختلف جامعه از ماموریت های مهم سپاه است

تعمیق اهداف و آرمان های نظام در لایه ها مختلف جامعه از ماموریت های مهم سپاه است

رشت – خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: تعمیق اهداف و آرمان های نظام جمهوری اسلامی در لایه ها مختلف جامعه از ماموریت های مهم سپاه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار هامون محمدی ظهر دوشنبه در جمع فرماندهان سپاه در رشت افزود: سپاه از کارآمدهای بی نظیری برخوردار است.

وی همچنین با بیان اینکه معنویت در راس قله شایستگی پاسداری قرار دارد، اظهارداشت: معنویت افزایی گفتمان رایج در سپاه و از ضروریات این نیرو است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه تمامی قابلیت های نیروهای مسلح به ویژه سپاه به روز است، گفت: دشمن توطئه های زیادی در دستور کار خود قرار داده است ولی جرات مقابله مستقیم با جمهوری اسلامی را ندارد و نخواهد داشت.

 وی در ادامه با بیان اینکه عامل اصلی قدرت در سپاه " قدرت معنوی " است، افزود: برکت خون شهیدان انقلاب و دفاع مقدس معنویت خاصی به سپاه بخشیده است.

سردار محمدی تصریح کرد: به لطف الهی امروز انقلاب با عزت، اقتدار، شکوه و عظمت خاصی به راه خود ادامه می دهد و هر روز که می گذرد پیامی جدید از سوی انقلاب اسلامی به جهان صادر می شود.

وی یادآورشد:  دشمنان عظمت سپاه را شناخته و به درستي دريافته که اگر طي ۳۴ سال گذشته همه سياست ها و راه بردهاي آنان براي متوقف ساختن حرکت پر شتاب انقلاب اسلامي با شکست مواجه شده اند، سپاه پاسداران و مردمي بودن این نهضت از عوامل اصلي تحميل اين ناکامي ها به دشمنان بوده است.

کد خبر 2114340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha