۲۵ دی ۱۳۹۳، ۱۶:۱۸

حجت الاسلام و المسلمين بهشتی پور:

انقلاب معنويت، بازتاب صدور انقلاب ايران بود

انقلاب معنويت، بازتاب صدور انقلاب ايران بود

اراک- جانشين سازمان عقيدتي سياسي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در اراک گفت: صدور معنويت به تمامي دنيا پيام و بازتاب انقلاب اسلامي ايران در عرصه جهاني بود.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام و المسلمين محمدهادي بهشتي پور ظهر امروز در جلسه اخلاق کاربردي کارکنان انتظامي استان مرکزي با اشاره به بازخورد انقلاب ايران در سطح بين المللي بيان داشت: انقلاب ايران در سال ۵۷ معادلات جهاني را برهم زد و با وجود دو قطب سرمايه داري و سوسياليست کسي فکر نمي کرد در نقطه اي از دنيا انقلابي معنوي به پا خيزد.

جانشين سازمان عقيدتي سياسي ناجا به بيانات امام راحل (ره) در اوايل انقلاب و بازخورد صدور انقلاب ايران در دنيا اشاره کرد و ادامه داد: در ابتدا برداشت هايي گوناگون و گاه اشتباه از فرمايشات بنيانگذار انقلاب اسلامي(ره) در خصوص صدور انقلاب به ذهن خطور مي کرد که هم اکنون و پس از گذشت چندين سال تجلي نگاه ايشان در عرصه جهاني نمود پيدا کرد و طبل رسوايي استکبار جهاني به صدا در آمد.

حجت الاسلام و المسلمين بهشتي پور در ادامه حزب الله لبنان را نمونه اي از پيام روشن صدور معنويت انقلاب ايران دانست که توانسته است با برداشت هايي شفاف و روشن از پيام رهبري در ايران، تجلي و شکوهي بر خلاف هر گونه تعصب و قوميت را نمايان سازد.

وي در ادامه تلاش هاي بي ثمر استکبار جهاني در جلوگيري از انتشار پيام انقلاب ايران را مورد تبيين قرار داد و افزود: وعده خدا به مومنان اين است که زماني که آنان در مسير نور و هدايت حرکت کنند، او نيز پشتيبان آنان در تمامي لحظات خواهد بود که هم اکنون نيز اشاعه روزافزون پيام معنويت انقلاب ايران و عجز و ناتواني دشمنان اسلام بر اين اصل استوار مي باشد.

جانشين سازمان عقيدتي سياسي نيروي انتظامي سير عبوديت و بندگي حق تعالي را تنها راه نجات از گمراهي و بيراهه برشمرد و به تشريح سخنان امام ششم شيعيان در خصوص حقوق مومن بر ديگر مومنان پرداخت.  

کد خبر 2465702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha