۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۱۰

حجت الاسلام ذاکری:

بسیجیان به حفظ معنویت انقلاب و اخلاق اسلامی اهتمام بورزند

بسیجیان به حفظ معنویت انقلاب و اخلاق اسلامی اهتمام بورزند

نیشابور- خبرگزاری مهر : سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور گفت: حفظ معنویت انقلاب همراه با حفظ معارف و اخلاق اسلامی از ضروریات اصلی است که بسیجیان باید به آن اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام محمد ذاکری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران، اظهارکرد:  بسیجیان با بها دادن به معنویات و اشاعه فرهنگ و ارزش‌های اسلامی فضای جامعه را تطهیر، معطر و حرکت انقلاب را در صراط مستقیم قرار می‌دهند.

وی بیان داشت: مشکلات فرهنگی در جامعه ما زمانی ریشه‌کن می‌شود که تفکر بسیجی در جامعه جاری شود.

فرمانده پایگاه بسیج الباقیات مستقر در اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن روحیه بسیجی در حوزه فرهنگی، اظهار داشت: وجود این روحیه راه حل مشکلات در حوزه نرم‌افزاری و فرهنگی است که باید تقویت، حفظ و نهادینه شود.

ذاکری ضمن تشکر از اعضای هیئت امنای بقاع متبرکه که فی سبیل‌اله و بسیجی‌وار نسبت به ارائه خدمات به زائران و مجاوران بقاع متبرکه اهتمام دارند، تصریح کرد: به‌مناسبت سی و چهارمین سالگرد هفته بسیج تمامی قبور شهدا در بقاع متبرکه توسط هیئت امنا و بسیجیان عطرافشانی می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و تربیتی هفته بسیج، خاطرنشان کرد: مسابقات قرآنی مرحله شهرستانی در دومین روز از هفته بسیج برگزار می‌شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور با بیان اینکه با توجه به اینکه مسابقات مرحله مقدماتی در نیشابور، فیروزه و روستاها به اتمام رسیده است، یادآور شد: مرحله شهرستانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل در اول آذرماه در محل تکیه ابوالفضلی برگزار می‌شود.

 ذاکری ادامه داد: در این دوره از مسابقات تعداد 371 نفر از برادران در محل تکیه ابوالفضلی و71 نفر از خواهران در محل مرکز فرهنگی قرآنی قمر بنی هاشم(ع) به رقابت می‌پردازند و نفرات برتر به مسابقات استانی راه پیدا می‌کنند.

وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات برای پربارتر شدن و کسب تجربه برای قاریان و حافظان از داوران ممتاز استانی و شهرستانی به‌صورت مشترک استفاده می‌شود.

 

 

کد خبر 2179563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha