۱۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۳۷

سردار صدیقی:

گسترش موج بیداری اسلامی نتیجه پیروزی انقلاب اسلامی است

گسترش موج بیداری اسلامی نتیجه پیروزی انقلاب اسلامی است

اراک-فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: عزت و اقتدار امروز نظام و گسترش موج بیداری اسلامی در منطقه نتیجه پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی صدیقی، صبح دوشنبه در صبحگاه مشترک یگان های نیروهای مسلح استان مرکزی، با بیان اینکه با انقلاب به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب به ویژه آمریکا را درهم شکست، گفت: امام خمینی (قدس) از سال ۴۲ مانند خورشیدی درخشان بر سرشت ملت ایران تابید و با فریاد دادخواهی برای مقابله با ظلم و ستم مستکبران زمانه باعث بیداری مردم شد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام از هزار و ۴۰۰ سال گذشته تاکنون همواره به دنبال ضربه زدن به اسلام و ملت های مسلمان بوده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکردند، افزود: شیاطین بزرگ انواع توطئه و فتنه‌ها را بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته و با آگاهی و بصیرت مسلمان شکست های متعدد را تجربه کردند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه پیروزی انقلاب نتیجه شکوفا شدن خورشید درخشان اسلام ناب محمدی(ص) به دست توانمند و مقتدر رهبر و پیشوای ملت ایران حضرت امام(ره) است، اظهار کرد: امام خمینی (ره) توانست ظلم و ستم حکومت شاهنشاهی را در ایران اسلامی از بین ببرد و امیدی تازه به دل‌های مردم بازگرداند.

صدیقی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب برای دو ابر قدرت شرق و غرب قابل پذیرش نبود، اضافه کرد: دشمنان همواره با تمام توان برای سرنگون کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه حضور آگاهانه مردم و رهبری حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و شهدای انقلاب با جانفشانی الگوی بی بدیل گذشت، ایثار و فداکاری از خود به جای گذاشتند.

گسترش موج بیداری، توطئه های دشمن را افزایش می دهد

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه امروز نهضت روح الله با ثباتتر از گذشته در حال حرکت است، افزود: با پیشرفت انقلاب اسلامی و گسترش روزافزون موج بیداری اسلامی در منطقه توطئه‌های دشمن روز به روز افزایش خواهد خواهد یافت.

صدیقی با تاکید بر تلاش برای پاسداری از استحکام نظام و استمرار انقلاب و اثرگذاری بیشتر آن در جهان، گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز در معادلات جهان و منطقه نقش کلیدی داشته و این مهم از خودباوری دینی مردم، رهبری مقتدرانه نظام و هوشیاری و جسارت زیاده خواهان حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی ترفندی از سوی دشمنان برای آسیب زدن به انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: این توطئه ها با رهبری امام خمینی(ره) و مشارکت میلیونی اقشار مختلف مردم در همه نقاط ایران اسلامی خنثی شد و رزمندگان اسلام حاصل هشت سال دفاع جانانه خود را با پیام برجسته نظام در دنیا جاودانه کردند.

نقش نیروهای مسلح از پیروزی انقلاب تاکنون مقتدارنه است

فرمانده مرکز آموزشی مالک اشتر نیروی انتظامی استان مرکزی در این صبحگاه، با بیان اینکه نیرو‌های مسلح از بدو پیروزی انقلاب تاکنون نقش مقتدرانه ای در دفاع از کیان ایران اسلامی در برابر فتنه های دشمنان داشتند، گفت: دهه فجر یادآور ایثارگری مردان سلحشور ایران به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب و نماد استقلال، آزادی و اقتدار برای این مرز و بوم است.

سرهنگ کوهنژاد هدف از برگزاری مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نیرو‌های مسلح در پادگان مالک اشتر را تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (قدس)، شهدای انقلاب اسلامی و اعلام آمادگی در دفاع از استقلال، تمامیت ارضی، جان، مال و ناموس مردم و ادامه‌ی راه شهیدان انقلاب عنوان کرد.

کد خبر 2483713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha