۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۳۸

شاکری:

جانبازان سرمایه های گرانقدر انقلاب اسلامی هستند

جانبازان سرمایه های گرانقدر انقلاب اسلامی هستند

اراک – خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: جانبازان سرمایه های گرانقدر انقلاب اسلامی هستند و به عنوان شهدای زنده با از خود گذشتگی و حضور دلیرانه خویش به پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شاکری ظهر روز دوشنبه با بیان این مطلب در مراسم بزرگداشت جانبازان اداره کل ارشاد استان در اراک افزود: جانبازان شهدای زنده انفلاب اند که با از خود گذشتگی و حضور دلیرانه خویش در جبهه های حق علیه باطل پا به میدان گذاشته و با پاسداری از ارزشهای انقلاب خود را فدای آن کردند.

وی یادآور شد: باتوجه به این که جانبازان با قصد قرب الهی از کیان و ارزشهای انقلاب در جبهه ها حاضر شدند و هرگز شائبه کسب مقامات دنیوی را در ذهن نداشته اند امروز بر ماست تا با تجلیل از مقام شامخ جانبازان و بسترسازی برای زندگی بی دغدغه آنها گامی کوچک برداریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در ادامه با اشاره به ویژگی های خاص جنگ تحمیلی علیه ایران و درخشش ملت ایران در دفاع مقدس بیان داشت: ارزش والای دفاع مقدس ایران به حضور همه جانبه و قدرتمند قشرهای مختلف مردمی در عرصه دفاع بر می گردد.

شاکری با اشاره به تلاش دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران و تلاش آنها برای براندازی این انقلاب در سالهای نخست پیروزی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در شرایطی فراهم شد که حتی باورش برای خود انقلابیون نیز کار سخت و دشواری بود، به طوری که دشمنان نظام قبل از آنکه نظام جمهوری اسلامی ایران جای پای خود را در ایران محکم کند در اتحادی خصمانه تمام توان خود را برای فروپاشی آن بکار گرفتند.

وی با اشاره به نقش رهبری امام راحل در طول هشت سال جنگ تحمیلی گفت: امام خمینی(ره) با درایت و رهبری مثال زدنی خود در شرایطی که دشمنان خارجی از یک سو و زیاده خواهان داخلی از سوی دیگر تلاش می کردند رعب و وحشت را در دل ایرانیان جاری کنند اداره امور را در دست گرفت و بستری فراهم کرد تا همه ملت ایران حول محور رهبری با شناسایی توطئه دشمنان در جهت خنثی کردن این توطئه ها گام بردارند.

کد خبر 2303716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha