۱۱ دی ۱۳۹۳، ۹:۳۵

مقیمی:

ارائه عملکرد مسئولان سبب رضایت مردم از فعالیت ها می شود

ارائه عملکرد مسئولان سبب رضایت مردم از فعالیت ها می شود

اراک-استاندار استان مرکزی گفت: ارائه عملکرد مسئولان در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به اقشار مختلف مردم سبب رضایت آنان از فعالیت ها می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین مقیمی، عصر چهارشنبه در اولین جلسه ستاد دهه فجر سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با بیان اینکه هرسال مراسم و برنامه های این ستاد در استان مرکزی مانند سراسر کشور برگزار می شود، گفت: امسال مدیران باید برای ارائه عملکرد دولت به مردم آمادگی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ارائه عملکرد به معنی ارائه گزارش فعالیت های دستگاه ها نیست، افزود: باید فعالیت های دولت در ۳۵ سال گذشته را به مردم ارائه کنیم و صادقانه امور را برای آنان بیان کنیم.

استاندار استان مرکزی با تاکید بر اینکه مدیران مدافعان نظام اسلام در سطح جامعه هستند، گفت: مرور انقلاب و فعالیت های انجام شده طی ۳۵ سال گذشته سبب رضایت مردم از فعالیت نظام می شود.

مقیمی با بیان اینکه ستاد دهه فجر سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی امسال نیز مانند سال های گذشته در استان و شهرستان های تابعه تشکیل می شود، اضافه کرد: کمیته های تشکیل شده باید با حضور مردم و با محوریت آنان برنامه های خود را برگزار کنند.

تشکیل ۲۴ کمیته ستاد دهه فجر استان مرکزی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در این جلسه با بیان اینکه ستاد دهه فجر سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با ۲۴ کمیته فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: این کمیته ها با حضور دستگاه های اجرایی مختلف به جمع آوری برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال می پردازند.

حجت الاسلام عباس هاشمی با اشاره اینکه انقلاب اسلامی ایران سلطن دو هزار و ۵۰۰ ساله ستمشاهی را سرنگون کرد، افزود: انقلاب دینی مذهبی که در برابر ظلم و ستم ایستادگی کرد، در دنیا مطرح شد و امروز پاسداشت آن ضروری است.

وی با بیان اینکه پارسال چهار هزار برنامه در سراسر استان توسط ستاد دهه فجر برگزار شد، اضافه کرد: در روزهای ۲۲ و ۱۲ بهمن در استان مرکزی ۱۷۰ نقطه برنامه های برگزار کردند، که بنا به اعلام ستاد مرکزی این تعداد در یک استان بی سابقه بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ابراز امیدواری کرد: در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با همکاری دستگاه های مختلف و مردم برنامه های بیشتری از نظر کمی و کیفی در استان مرکزی برگزار شود.

کد خبر 2453605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha