۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۰۸

مهر گزارش می دهد

بارش رحمت الهی در سالگرد پیروزی انقلاب در استان مرکزی

بارش رحمت الهی در سالگرد پیروزی انقلاب در استان مرکزی

اراک-همزمان با ۲۲ بهمن، مردم همیشه در صحنه استان مرکزی زیر باران به خیابان ها آمده و با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر اقتدار و وحدت خود را به جهانیان نشان دادند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار مهر، در سی و ششمین بهاری آزادی مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان مرکزی در ۱۵۹ نقطه شهری و روستایی و زیر قطرات رحمت الهی بار دیگر به خیایان ها آمده و با حضور گسترده خود وحدت و یکپارچگی و پاسداری از ارزش های اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه را فریاد زدند.

هر سال در روز ۲۲ بهمن، مردم در سراسر میهن اسلامی برای بیعت دوباره با آرمان های نظام جمهوری اسلامی و رهبری در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده تا اعتقاد و حمایت خود از این روز بزرگ و تاریخی حتی با گذشت ۳۶ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به جهانیان نشان دهند.

هر سال راهپیمایان ۲۲ بهمن از ساعات اولیه صبح با حضور در خیابان ها و میدان ها، آمادگى خود را براى شركت در این راهپیمایى عظیم اعلام می کنند و امسال هم شركت كنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن با سر دادن شعارهاى «مرگ بر آمریكا»، «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را از استكبار و استعمار دنیا به گوش جهانیان رساندند.

حفظ ارزش های اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه ضروری است

حضور گسترده و میلیونی مردم استان مرکزی در بیعت مجدد با آرمان های نظام جمهوری اسلامی و رهبری در راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب، هر سال در رسانه های بین‌المللی بازتاب گسترده ای داشته و هر یک از رسانه های بین‌المللی خبر این روز عظیم ملت ایران را در صدر اخبار خود قرار می دهند.

یک جوان اراکی درباره حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با وجود سرمای هوا و باراش باران، گفت: حضور مردم در این سرمای هوا برای اعلام قاطعانه به دشمنان و پاسداری از ارزش های اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

سید علا رفیعی با اشاره به اینکه ملت ایران همواره از انقلاب اسلامی و ارزش های دینی دفاع کردند، افزود: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام خشم و انزجار از ظلم و توطئه های بی پایان دشمنان به ملت ایران است.

وی ادامه داد: امروزحضور اقشار مردم استان مرکزی و مردم شهید پرور اراک زیر باران مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و کسانی است، که خواهان انحراف ملت ایران به ویژه نوجوانان و جوانان از ارزش های اسلامی هستند.

این جوان اراکی تصریح کرد: امروز ما آمدیم که به دنیا بگوییم جوانان ایرانی در کنار اقار جامعه و حتی با قدرت بیشتر از گذشته حافظ و پاسدار این مرز و بوم بوده و در مقابل همه توطئه های با آگاهی ایستادگی می کنیم.

معرفی انقلاب به نسل های کنونی

یک بانوی اراکی با تاکید بر اینکه انقلاب و ارزش های دینی باید به نسل های کنونی معرفی شود، گفت: نسل حاضر انتقال دهنده رشادت ها و جانفشانی نوجوانان و جوانانی هستند که با گذشت از جان خود حتی اجازه غارت ذره ای از خاک میهن را به دشمن نداند.

زهرا کمانی که با فرزندش در راهپیمایی حضور یافته بود، اظهار کرد: فرزندان ما باید انقلاب را بشناسند و بدانند که برای به دست آوردن این انقلاب خون های زیادی جاری شده و باید پاسدار این خون‌ها باشند.

وی با بیان اینکه ‌دشمنان می‌خواهند از حضور نیافتن مردم بهره‌برداری و سوء استفاده کنند، اضافه کرد: بارش برف و باران تاثیری در حضور مردم در این حرکت بزرگ نداشته و ملت ایران و مردم استان مرکزی با قاطعیت به خواسته های دشمن پاسخ «نه» داده و با حضور گسترده در راهپیمایی پشتی محکم بر دهان استکبار جهانی زدند.

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تکلیف است

یک پیرمرد در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه با وجود کهولت سن و سرمای هوا به چه دلیل در این راهپیمایی حضور یافته، گفت:‌ حضور در این راهپیمایی یک تکلیف شرعی است و ما باید حافظ انقلاب اسلامی باشیم.

محمدعلی میراشرفی با بیان اینکه هر سال در راهپیمایی شرکت می‌کند، اضافه کرد: این حرکت را وظیفه خود می‌دانم و حضور در راهپیمایی را به فرزندانم هم سفارش کردم.

یک جانباز جنگ تحمیلی که در زیر باران در کنار اقشار مردم در حرکت بود با اشاره به اینکه ملت ایران همواره تابع اعتقادات و ارزش های خود هستند، اظهار کرد: مردم ولایی ایران در روز ۲۲ بهمن، جشن پیروزی شکوهمند انقلاب را جشن می گیرند.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در زیرباران نمادی از اراده و پایبندی ملت به انقلاب است، افزود: باران که سهل است اگر گلوله هم بر این مردم ببارد، باز در راهپیمایی میلیونی و عظیم شرکت و بر تبعیت از ولایت مطلقه فقیه پایبند خواهیم بود.

این جانباز با تاکید بر اینکه مردم استان مرکزی مانند موج خروشان دوستدار ارزش های ناب اسلامی هستند، گفت: پیروان ولایت فقیه همواره در همه رویدادها حضوری پرشور دارند.

یک معلم با بیان اینکه سربازان دیپلماسی ایران اکنون در آخرین سنگرهای مبارزه با نظام سلطه هستند، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن می تواند نقش تعیین کننده ای در این مذاکرات خواهد داشت.

حسین نجاتی ادامه داد: ملت ایران آنگونه که از ابتدای انقلاب تاکنون در عرصه های مختلف حضور پرشوری داشتند در راهپیمایی امسال هم با حضور گسترده خود وحدت، انسجام و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه دشمن قصد داشت به روش های مختلف از جمله بهره گرفتن از قدرت رسانه و شبکه های ماهواره ای حضور مردم را در راهپیمایی این روز باشکوه کمرنگ کند، افزود: دشمن غافل از آن هستند که ملت ایران با اتحاد و همبستگی خود مانند گذشته در صحنه بوده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.

این معلم اراکی با بیان اینکه ملت ایران همواره پشتیبان نظام، رهبری و انقلاب هستند، اضافه کرد: در شرایط کنونی که نگاه جهانی به همراهی مردم با انقلاب است ضرورت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیش از پیش احساس می شود.

۲۲ بهمن میراث گران بهای سال های ایستادگی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با تاکید بر اینکه حماسه ۲۲ بهمن و دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه عطفی بر تارک سرگذشت ملت ایران و ميراث گران بهای سال‌ها ايستادگی و مبارزه مردمی انقلابی است، گفت: ۲۲ بهمن ماه یادآور روزی است که در آن ملت ایران به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در برابر ظلم و استبداد رژیم شاهنشاهی بپا خواسته و انقلاب ایران اسلامی را به عنوان سمبل و الگویی عظیم به جهانیان معرفی کردند.

حجت الاسلام آیت الله عباسیان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ با مقاومت، پايمردی و خروش مردان و زنانی انقلابی به پیروزی رسید و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای همگان به ارمغان آورد، افزود: یوم الله ۲۲ بهمن یک روز به یادماندنی در تقویم تاریخ این سرزمین و یادآور رشادت ها و ایثارگری های ملتی است که با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی تومار ظلم و ستم رژیم ستم شاهی در هم تنیده و با اتحاد و همبستگی باعث تجدید حیات اسلام ومسلمین جهان شد.

وی ادامه داد: امروز پس از گذشت ۳۶ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مسیر پر افتخار انقلاب و آرمان های حضرت امام(ره) با قاطعیت ادامه دارد و تحریم ها و فشارهای قدرت های استکباری، ذره ای حامیان انقلاب و ولایت را از ادامه راه و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی باز نمی دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی یوم الله ۲۲ بهمن را نماد آمادگی و حضور همیشه در صحنه ملت ایران در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب دانست و افزود: حضور با شکوه و منسجم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با توجه به حساسیت های موجود در عرصه های ملی، منطقه ای و بین المللی بار دیگر فریاد دفاع از کیان اسلام و انقلاب و ایستادگی در برابر ظلم و استبداد مستکبران جهانی را جهان طنین انداز کرد.

۲۲ بهمن تجدید عهد ملت انقلابی با آرمان های امام و شهدا

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه ۲۲ بهمن مظهر اتحاد و انسجام ملی است، گفت: ۲۲ بهمن  ثمره خون مطهر انسان هایی است که در راه برپایی حکومت اسلامی جانفشانی کرده و بهترین سرمایه خویش را فدا کردند.

 حجت الاسلام داود چمانی با اشاره به اینکه روز ۲۲ بهمن تجدید عهد ملت انقلابی با آرمان های امام خمینی(ره) و شهدای عزیز و لبیک گویی به ندای مقام معظم رهبری است، افزود: ملت شریف ایران و جوانان این مرز و بوم یک بار دیگر به دشمنان ثابت کردند که به عهدشان به اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) تحت لوای پرچم ولایت پا برجا است.

وی با بیان اینکه ما موظف هستیم که از این نعمت و سرمایه بزرگ الهی حفظ و حراست کنیم، اضافه کرد: ملت سرافراز و همیشه در صحنه ایران در طول مبارزه، از سال ۴۲ تا بهمن ۵۷ ثابت کرد که در پشتیبانی از رهبر در راه اسلام ثابت قدم و استوار بوده و تهدید و تحریم دشمن خللی در سد آهنین این ملت ایجاد نخواهد کرد.

 معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: امروز ملت شجاع ایران به ویژه جوانان انقلابی آن باید خود را مهیا کنند برای انقلابی بزرگتر و وسیع تر که همانا انقلاب جهانی حضرت مهدی موعود(عج) است آماده کنند.

کد خبر 2493736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha