۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۰۹

حسن بیگی:

زنان به واسطه پیروزی انقلاب هویت اسلامی خود را یافتند

زنان به واسطه پیروزی انقلاب هویت اسلامی خود را یافتند

اراک-سرپرست استانداری استان مرکزی گفت: به واسطه پیروزی انقلاب زنان هویت اسلامی خود را یافتند و توانایی خود را در عرصه های مختلف به جهانیان نشان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، شکرالله حسن بیگی ظهر یکشنبه در همایش زنان، استحکام خانواده و سبک زندگی ایرانی-اسلامی، با بیان اینکه به برکت رهبری و مجاهدت امام امروز فرصت برای فعالیت های ما فراهم شده است، گفت: امروز در محیطی امن و آرام فعالیت های بخش های مختلف کشور برای رسیدن به اهداف والای امام راحل و شهدای انقلاب در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه زنان نیمی از جامعه را تشکیل می دهند، افزود: پیش از پیروزی انقلاب این قشر فداکار برای حضور در صحنه های مختلفسیاسی، اجتماعی و فرهنگی باید بر اساس ارز های رژیم طاغوت و آنگونه که مزدوران می خواستند عمل کنند.

سرپرست استانداری استان مرکزی ادامه داد: به واسطه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی زنان هویت ایرانی و اسلامی خود را یافتند و امروز با حضور در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و سیاسی توانایی و قدرت خود را در انجام فعالیت های مطلوب به همه نشان دادند.

حسن بیگی با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی زنان در صحنه های مختلف مبارزه با طاغوت، راهپیمای، در جبه های نبرد و پشت جبهه فعالیت های خوبی همپای مردان انجام می دادند، اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با توطئه های خود دست از فتنه برنداشتند و جنگ را به ایران اسلامی تحمل کردند، که زنان در دوران دفاع مقدس مانند روزای قبل از انقلاب در صحنه حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه زنان با حضور خود در صحنه های مختلف نبرد قوت قلبی برای همسران و فرزندان خود بودند، افزود: حمایت و پشتیبانی زنان ایرانی همواره در بخش های مختلف و دوره های مختلف تاریخی زبانزد است.

سرپرست استانداری استان مرکزی به پیام امام خمینی (ره) که اگر زنان در صحنه های انقلابی حضور نداشتند انقلاب در این زمان به پیروزی نمی رسید، اضافه کرد: بعد از انقلاب توطئه های دشمنان و فعالیت گروه های سیاسی آغاز شد و بانوان در این مسیر هم به میدان آمده و ایفای نقش کردند.

حسن بیگی با بیان اینکه امروز توطئه های دشمنان جنگ در میدان سخت نیست، اظهار کرد: دشمن با جنگ نرم وارد میدان شده و خانواده و فرزندان و جوانان این مرز و بوم را نشانه گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه زنان همواره در عرصه های مختلف حضور داشتند، گفت: امروز وظیفه بانوان حفظ ارزش های اسلامی با پوشش اسلامی، رعایت شئونات و حضور مطلوب در صحنه های مختلف است.

سرپرست استانداری استان مرکزی تصریح کرد: بانوان باید در جبهه فرهنگی و مقابله با دشمن باید مراقبت های ویژه از خانواده و فرزندان را در پیش گرفته و انحراف نوجوانان و جوانان پیشگیری کنند.

کاهش سن اعتیاد زنگ خطر برای جامعه اسلامی

حسن بیگی با اشاره به کاهش سن اعتیاد و افزایش این بلای خانمان سوز در جامعه، افزود: ارتباط صحیح با فرزندان، کنترل و مراقبت از آنان، استفاده از نظرات مشاوران و کارشناسان از راهکارهای مناسب برای پیشگیری و مراقبت از نسل آینده ساز کشور است.

وی با بیان اینکه مواد مخدر برای دلالان و پخش کنندگانی که برای رسیدن به ثروت هر فعالیت غیرانسانی را انجام می دهند، کار مناسبی نیست، اظهار کرد: بهترین راه آشنایی با تهدیدها توسط والدین به ویژه مادران و مراقبت از فرزندان است.

سرپرست استانداری استان مرکزی با تاکید بر سبک زندگی ایرانی اسلامی، گفت: آنگونه که قبل از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با حرکت منسجم و وحدت نتیجه های مطلوبی به دست آوردیم، امروز هم باید با دستگیری از نیازمندان و حرکت در مسیر صحیح به دور از تجمل گرایی فعالیت های خوبی برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام دهیم.

کد خبر 2491319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha