۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۰۸

مظفری:

نقش مادر را در جایگاه انسان سازی و تربیت کودک حفظ کنیم

 نقش مادر را در جایگاه انسان سازی و تربیت کودک حفظ کنیم

اراک-خبرگزاری مهر: رئيس سازمان جهاد كشاورزري استان مركزي با اشاره به دغدغه های زنان و مادران کارمند گفت: زنان به عنوان مادر نقش اساسی در تربیت کودک ایفا می کنند و باید همه ما نقش مادر را در جایگاه انسان سازی و تربیت کودک حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس مظفری ظهر روز چهارشنبه در تجلیل از کارمندان زن سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی افزود: جایگاه انسان سازی و تربیت انسان ها خانواده است و با توجه به اينكه يكي از مهم ترين اركان خانواده مادران هستند پس مي توان گفت كه داراي نقش كليدي در تربيت فرزندان هستند.

وی با بیان اینکه  زن در دين اسلام داراي جايگاه والايي است که باید مورد توجه قرار گیرد.گفت: خانواده اولین پایگاه فرد در جامعه است.

مظفری خاطرنشان کرد: زنان ایرانی دارای استعداد و نبوغ زیادی هستند و در دين اسلام زن داراي جايگاه والايي است.

رييس سازمان جهاد كشاورزي استان مركزي عنوان كرد: زنان به عنوان يكي از پايه هاي اساسي زندگي و خانواده به شمار مي روند و بايد براي آنان اهميت فراواني قائل شد.

در ادامه حجت الاسلام حمزه كلانتري، مسوول نهاد نمايندگي ولي فقيه در استان مركزي گفت: زن يكتا موجودي است كه مي تواند از دامن خود، افرادي به جامعه تحويل دهد كه از بركاتشان يك جامعه، بلكه جامعه ها به ارزش هاي والاي انساني  دست یابند.

گفتنی است در این مراسم همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) از کارمندان زن سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی تجلیل شد همچنین به همین مناسبت جمعی از كارمندان زن سازمان جهاد کشاورزی استان امروز از خانه سالمندان شهر اراك بازديد كردند.
 

کد خبر 2045087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha