۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۳۴

مهر گزارش می دهد

شکوه صلابت مردم استان مرکزی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

شکوه صلابت مردم استان مرکزی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

اراک-همزمان با دهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی مردم استان مرکزی و شهر اراک با حضور گسترده در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای انقلاب تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح چهارشنبه در جای جای خطه شهید پرور استان مرکزی، از کوچک و بزرگ گرفته تا پیر و جوان از نخستین ساعات راهپیمایی حضوری وصف ناپذیر داشته و همواره بر تبعیت خود از ولی امر مسلمین جهان پایبند بودند.

براساس این گزارش، امروز و همزمان با جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران زن و مرد، پیر و جوان و حتی کودکان هم همراه خانواده در راهپیمایی حضور داشتند، تا بار دیگر با آرمان‌های امام و رهبری و انقلاب تجدید پیمان کنند.

مردم استان مرکزی همزمان با سراسر کشور بار دیگر یکدل و یکصدا با آرمان های امام راحل بیعت کرده و بار دیگر حماسه ای بی بدیل در دفتر تاریخی این استان و کشور پهناور ایران برگ زرین از خود به جای گذاشتند.

مردم استان مرکزی در شهرهای مختلف و زیر رحمت الهی، آمدند تا بگویند این بار چون گذشته پاسدار ارزش های ناب اسلامی بوده و کوچکترین توطئه دشمن نمی تواند جلودار حرکت های انقلابی این مردمان پاک نیت باشد.

اقشار مردم استان و شهر اراک همنوا با یکدیگر بیداری اسلامی را مولود انقلاب اسلامی دانسته و بر حمایت قاطع خود از ارزش های الهی و اسلامی با سردادن شعارهای «ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده»، «جانم فدای رهبر»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر منافق و فتنه‌گر»، «الله اکبر» و «۲۲ بهمن ماه یوم الله» تاکید کردند.

حضور جوانان و کودکان در بین صفوف به هم فشرده راهپیمایان مرکز استان به وضوح مشهود بوده و این عده با شور و حالی وصف ناپذیر، ۲۲ بهمن را جشن گرفتند.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در مرکز استان مرکزی با حضور پرشور مردم، مسوولان استانی، دستگاه های مختلف، ورزشکاران، کارگران و جانبازان با شکوه بیشتری برگزار شد.

کد خبر 2493721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha