۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۰۴

دعوت مجامع مختلف استان مرکزی برای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دعوت مجامع مختلف استان مرکزی برای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

اراک- ادارات،سازمان ها و نهادهای مختلف استان مرکزی از جمله اداره کل ورزش و جوانان، اوقاف و امور خیریه، فرهنگیان و دانش آموزان با صدور بیانیه هایی، مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره كل ورزش وجوانان استان مركزی و بسیج ورزشکاران با صدور بياينه ای از حضور پرشور جامعه ورزش استان مركزی در راهپيمايی ۲۲ بهمن ماه خبر داد.

در این بیانیه آمده است؛ سی وشش بهار از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گذشت و با افتخار و اقتدار توصیف ناپذیر وارد سی و ششمين بهار پیروزی شدیم، سی و شش سال مقاومت، سی و شش سال ایثار و فداکاری، سی و شش سال پژوهش و پیشرفت در عرصه های علمی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نام ایران را در سرتاسر دنیا به سرزبان ها انداخته و پرچم جمهوری اسلامی ایران را درجهان به احتزاز در آوردند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مقطع تابناک رهایی ملت مسلمان و قهرمان ایران از یوغ ستم شاهانی است، که سال های مدیدی آزادی این ملت را به بند کشیده و ضمن غارت سرمایه های اقتصادی کشور، هویت اجتماعی و تاریخی این مرز و بوم را با همدستی بیگانگان مضمحل ساخته و به فراموشی سپرده بودند.

 دهه فجر، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باورمان و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن ۱۳۵۷ با ایثارخون شهدا و مجاهدت های کم نظیر آحاد مردم نجیب ما شکل گرفته است و  تردیدی نیست که این نهضت بزرگ مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است که قطعا تا قیام جهانی حضرت مهدی(عج) استمرار خواهد داشت.

جامعه ورزش استان مركزی اعم از كاركنان ادارات ورزش و جوانان، بسیج ورزشکاران، پایگاه مقاومت والفجر هشت، مربيان، داوران، ورزشكاران، روسا و نائب روسای هيئت های مختلف ورزشی ضمن محكوم كردن اهانت به ساحت مقدس نبی مكرم اسلام و به پاس گراميداشت سی و ششمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه فرخنده فجر، مشتاقانه همگام با مردم با حضوری منسجم و موثر در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نموده و بار دیگر به مستکبرین عالم و سرسپردگان داخلی آنان اعلام می کنیم که بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده و دشمنان بی هویت و سرگردان این انقلاب الهی را به خاک مذلت خواهیم نشاند.

در بیانیه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی آمده است: پیروزی این انقلاب بزرگ با طرحی نو و مستقل در برابر الگوهای شیطانی چپ و راست، نمی توانست برای استکبار جهانی قابل تحمل باشد از این رو دشمنان اسلام و قرآن با تحمیل جنگ و انواع ترفند ها توطئه ها و فتنه ها، کوشیدند این نظام مردمی و الهی را تضعیف کنند. با این حال رهبری هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالحش حضرت آیت اله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و حضور آگاهانه و با بصیرت ملت نستوه ایران در صحنه موجب گردید شجره طیبه انقلاب اسلامی هر سال و ثمرات فرهنگی، علمی، فنی و اقتصادی آن پربارتر شود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است؛ اکنون انقلاب اسلامی در حالی وارد سی و ششمین سال پیروزی خود می شود که وعده الهی حضرت امام (ره) مبنی بر پیروزی ملت های مظلوم و مستضعف بر دولت مردان مستبد، مرتجع و وابسته خود در حال تحقق می باشد هم اکنون بیداری اسلامی و هوشیاری مستضعفان جهان نه تنها فرعون های شمال آفریقا را به گرداب قهر آمیز کشانده است بلکه کاخ ستم مرتجعان عرب را نیز به لرزه درآورده است.

در این بیانیه آمده است:  سی وششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در حالی فرا می‌رسد که ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار جهانی و منطقه‌ای قرار دارد و به کانون توجه اندیشمندان، صاحب نظران و ملل ستم دیده برای الگوگیری تبدیل شده است. امروز پس از گذشت بیش از ۳۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همگان و حتی دشمنان قسم خورده این نظام با اکراه بر پیشرفت‌های کم نظیر ایران اسلامی مهر تایید می‌زنند و آنچه بیش از هر چیز آنان را عصبانی می‌کند الگو شدن نظام اسلامی در جهان است و ملت هشیار ایران اسلامی خوب می‌داند آنچه امروز کشورمان را به این جایگاه رسانده پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و اتحاد و یکپارچگی آحاد ملت است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال که توأم با شرایط خاص جهانی؛ بیداری ملت های مسلمان و مستضعفان دنیا علیه نظام سرمایه داری و سلطه جهانی از یک سو و تلاش و تبلیغات و توطئه چینی عوامل و بازیگران استکبار جهانی به ویژه در حتک حرمت ساحت حضرت رسول اکرم (ص)   از سوی دیگر برگزار می شود از اهمیت مضاعفی نسبت به سال های گذشته برخوردار است، که آثار حضور ملت بزرگ ما را نیز در قبال موفقیت ملت های بپا خاسته و ناکامی دشمنان حیله گر، گسترده تر و عمیق تر به ارمغان خواهد آورد.

در پایان این بیانیه آمده است:  امید است حضور شاداب و روحیه بخش احاد مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن سرآغاز پرشوری باشد که مردم بصیر ایران اسلامی عمق درکشان را از شرایط ملی و بین المللی و حمایت از نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید  نشان بدهند و عزم و اراده خود را در ادامه راه و آرمان های امام راحل عظیم الشان دگر باره به رخ جهانیان بکشانند و دشمن پر آوازه ی تو خالی را مجبور به ندامت و پشیمانی نمایند.

کد خبر 2493111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha