۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۳۰

از ابتدای سال تاکنون؛

17200 ورزشکار زن در استان مرکزی ساماندهی شده اند

17200 ورزشکار زن در استان مرکزی ساماندهی شده اند

اراک - خبرگزاری مهر: مسئول هماهنگی امور بانوان استان مرکزی گفت: طی شش ماهه نخست سالجاری، 17 هزار و 200 ورزشکار در حوزه بانوان در استان مرکزی ساماندهی شدند.

زهرا عراقیه در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: این تعداد نسبت به سال گذشته، حدود دو هزار نفر افزایش یافته است.

وی رشته های ورزشی ایروبیک، ورزش های همگانی، تیراندازی، کاراته و والیبال را از ورزش های پر طرفدار بانوان استان دانست و اضافه کرد: در حال حاضر بانوان این استان در 35 رشته ی ورزشی به فعالیت می پردازند.

عراقیه ابراز داشت: در حال حاضر استان مرکزی، سه هزار و 750 مربی و یکهزار و 650 داور بانو را در تمامی رشته های ورزشی دارا می باشد.

مسئول هماهنگی امور بانوان استان مرکزی خاطرنشان ساخت: بانوان ورزشکار استان مرکزی در رقابت های ورزشی شش ماهه نخست سالجاری خوش درخشیدند؛ چراکه کسب یک مدال نقره در مسابقات کبدی سئول، کسب یک مدال نقره در رشته تنیس روی میز بیماران خاص در مسابقات جهانی آفریقا و انتخاب مربی بانوی استان مرکزی به عنوان مربی تیم ملی تکواندو و حضور در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا اندونزی شاهد این مدعاست.

وی اظهار داشت: کیفیت بخشی ورزش بانوان در بخش همگانی و دعوت مربیان تیم ملی به استان از برنامه های تدارک دیده شده برای افزایش کیفیت و مهارت بانوان ورزشکار در بعد قهرمانی می باشد.

این مقام ورزشی در پایان با اشاره به اینکه از 26 تا 2 مهر ماه به عنوان هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است ادامه داد: تجلیل از مربیان ورزشی برتر بانوان استان مرکزی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از جمله برگزاری مسابقات دارت کشوری، مسابقات حاکی کشوری و مسابقات کارمندان دولت استان مرکزی از برنامه های تدارک دیده شده در این هفته می باشد.

کد خبر 2156316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha