۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۶:۵۳

ملکی:

تعامل صنایع استان با تیمهای ورزشی ضعیف است

تعامل صنایع استان با تیمهای ورزشی ضعیف است

اراک - خبرگزاری مهر: مدیر کل ورزش‌ و‌ جوانان استان مرکزی با بیان اینکه تعامل صنایع استان با تیمهای ورزشی ضعیف است گفت: به دلیل عدم وجود حمایت صنایع خصوصی و دولتی در این استان نقش اسپانسرها در ورزش استان بسیار کمرنگ است.

سعید ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری نشست‌هایی با صاحبان صنایع و مدیران عامل در استان مرکزی خبر داد و افزود: در این نشستها که با مدیر عامل پتروشیمی، پالایشگاه، آلومینیوم سازی و هپکو برگزار شد؛مشکلات تیمهای ورزشی با آنها در میان گذاشته شده است.

وی ضمن ابراز امیدواری از حمایت صنایع از تیمهای ورزشی گفت: هر چند مشکلات اقتصادی موجود باعث این عدم حمایتها از سوی صنایع شده است و صنایع نیز همچون دیگر اقشار جامعه با این مسئله مواجه هستند اما با این حال گام های مطلوبی در این زمینه برداشته شده است.

ملکی با تاکید بر اینکه حل این مشکلات از سوی کمیته جذب اسپانسر صورت می گیرد گفت: این کمیته با مسوولیت یکی از کارکنان خبره با هدف تعامل با صنایع مختلف، بخش خصوصی، بانک‌ها،‌ موسسات مالی‌و‌اعتباری در راستای راقب کردن آنان برای حضور در کمیته ورزش استان تشکیل شده است.

مدیر کل ورزش‌و‌جوانان استان مرکزی در از تعامل با سازمان امور مالیاتی استان خبر داد و خاطر نشان کرد: در این نشست نیز در راستای بخشودگی مالیاتی فعالان در حوزه ورزش نیز تصمیماتی اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 400 هیات ورزشی در استان فعالیت دارند گفت: 400 هیات ورزشی در 390 باشگاه فرهنگی ورزشی مشغول به فعالیت هستندکه از این تعداد، 220 هیات ورزشی در بخش بانوان نیز فعال است.

ملکی با بیان اینکه از 26 مهر تا دوم آبان ماه به عنوان هفته ورزش‌ و‌ جوانان نامگذاری شده است، اضافه کرد: طی این هفته برنامه‌های ویژه‌ای در چهار بخش فرهنگی، ورزشی، جوانان و آموزشی در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه ها از 20 مهر آغاز و تاپنجم آبان ماه به مدت 15 روز ادامه دارد،‌ گفت: بیش از 210 عنوان برنامه به مناسبت هفته ورزش‌و‌جوانان در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.

مدیر کل ورزش‌و‌جوانان استان مرکزی ادامه داد: در اراک با 45 برنامه به عنوان مرکز استان و در شهرستان‌های خنداب و فراهان با 20 برنامه گرامیداشت هفته ورزش و جوانان  برگزار می‌شود.

کد خبر 2158961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha