۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۵۲

مدال برنز پارآسیایی به ورزشکار ضایعه نخاعی اراک رسید / تلاش شش ساله پاسخ داد

مدال برنز پارآسیایی به ورزشکار ضایعه نخاعی اراک رسید / تلاش شش ساله پاسخ داد

اراک - خبرگزاری مهر: امیرمحمد توحید نژاد ورزشکار جوان اراکی، مدال برنز سومین دوره بازی های پارآسیایی جوانان را از آن خود کند.

مسئول جامعه معلولین استان مرکزی با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: توحیدنژاد در شنای 100 متر کرال پشت کلاس s6 این مدال را کسب کرد.

مصطفی چقایی با بیان اینکه حضور موفقیت آمیز این معلول جسمی حرکتی موجب خرسندی جامعه معلولین و مهر تاییدی بر توانایی این قشر است، افزود: معلولان نیاز به ارائه توانمندی ها و قابلیت های خود در عرصه های مختلف دارند که ورزش یکی از این عرصه ها است.

تلاش شش ساله پاسخ داد

پدر این وزشکار موفق نیز در گفتگویی با خبرنگار مهر گفت: امیرمحمد ورزش را از سال 86 با بسکتبال با ویلچر آغاز کرد و پس از آن به دلیل توانایی و علاقه، رشته شنا را نیز از دو سال گذشته در کنار بسکتبال دنبال می کند.

حمیدرضا توحیدنژاد با بیان اینکه، حمایت خانواده های معلول در پیشرفت و ایجاد انگیزه در این افراد موثر است، افزود: متاسفانه برخی خانواده ها، فرزند معلول خود را منزوی می کنند و این موجب می شود خود معلول نیز در حرکت رو به جلوی خودش تلاش نکند.

از وزرشکاران معلول حمایت شود

وی با انتقاد از نبود حمایت از سوی مسئولین گفت: مسئولین در پیگیری ورزش  معلولین خیلی جدی نیستند و ورزش معلولین با توجه به ظرفیت های معلولین شهر، مهجور مانده است.

محمدرضا توحیدنژاد ورزشکار اراکی دارای معلولیت ضایعه نخاعی است و هم اکنون در سومین دوره بازی های پارآسیایی جوانان مالزی 2013 حضور دارد.

کد خبر 2165427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha