۲۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۲۲

اخبار پلیس ایلام/

آمادگی پليس ايلام براي تأمين امنيت راهپيمايي 22 بهمن

آمادگی پليس ايلام براي تأمين امنيت راهپيمايي 22 بهمن

ایلام - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامي استان ايلام از آمادگي پليس براي برقراري نظم و امنيت در مراسم راهپيمايي روز 22 بهمن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علي دولتي تصریح کرد: در روز راهپيمايي 22 بهمن ماه عوامل انتظامي استان نظم و امنيت را براي حضور حداكثري مردم فراهم خواهند كرد.

وي با اعلام آمادگي پليس براي برقراري نظم و امنيت در اين مراسم ادامه داد: پليس براي آن که در خدمت مردم باشد، تامين نظم، امنيت و امور ترافيکي مراسم راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن را بر عهده دارد.

فرمانده انتظامي استان ايلام اظهار داشت: با تلاش مأمورين خدوم نيروي انتظامي در استان ايلام همواره سعي شده است که امنيت و آرامش براي شهروندان برقرار باشد.

وي ادامه داد: بدون ترديد خود مردم در اين روز بزرگ ، برقرار كننده اصلي نظم و امنيت هستند و پليس نيزهمگام با مردم ولايتمدار و انقلابي، ضمن شركت در راهپيمايي، فضاي آرام و مناسبي را براي شهروندان فراهم خواهد كرد.

فرمانده انتظامي ايلام همچنين از تدارک ويژه و آمادگي نيروي انتظامي براي تأمين امنيت راهپيمايي باشکوه روز 22 بهمن در استان ايلام خبر داد.

فرمانده انتظامي استان ايلام، ضمن دعوت از مردم براي شركت در راهپيمايي 22 بهمن، از شهروندان خواست كه براي تسهيل در عبور و مرورعابران و تردد خودروها، همكاري لازم را با پليس راهنمايي و رانندگي داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 و عوامل انتظامي حاضر در صحنه اطلاع دهند.

کشف بيش از 5 هزار لامپ قاچاق در شهرستان شيروان چرداول

فرمانده انتظامي شهرستان شيروان چرداول در ستان ايلام از کشف بيش از پنج هزار لامپ کم مصرف قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهروز عليمرادي با بيان اين مطلب گفت: ماموران در هنگام گشت زني و کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه ميني بوس مشکوک شده و او را توقيف کردند.

وي افزود: پس از بازرسي خودرو تعداد 5هزار لامپ کم مصرف قاچاق و مقاديري لوازم آرايشي قاچاق کشف و ضبط شده است.

راننده خودرو دستگير، که پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضايي شد.

دستگيري عامل برداشت غيرمجاز درايلام

رئيس پليس فتا استان ايلام از شناسايي و دستگيري عامل برداشت غير مجاز در اين استان خبرداد.

سرگرد علي کساني در اين باره گفت: با مراجعه يک مرجوعه قضايي مبني بر اينکه توسط شخصي ناشناس از حساب بانکي وي طي چند مرحله به صورت غير مجاز مبالغي برداشت شده است پس از تعامل با مراجع قضايي مراتب در دستور کار کارشناسان اين پليس قرار گرفت.

سرگرد کساني خاطرنشان کرد: پس از طي مراحل و انجام اقدامات تخصصي و فني توسط کارشناسان اين پليس متهم شناسايي و دستگير شد.

وي اضافه کرد: متهم که ابتدا منکر بزه ارتکابي بود در مواجه با ادله غير قابل انکار لب به اعتراف گشود و بيان داشت با سوء استفاده از اعتماد شاکي کارت و رمز دوم وي را به دست آورده و طي چند مرحله اقدام به برداشت از حساب شاکي کرده است.

سرگرد کساني در ادامه ضمن هشدار به مردم استان گفت: افرادي که عمليات بانکي خود را از طريق اينترنت انجام مي دهند از اعتماد بيش از حد به ديگران حتي به نزديکان خود خودداري و کارت و رمز عبور خود را در اختيار آنان قرار نداده و در حفظ و نگهداري اطلاعات بانکي خود دقت کافي را داشته باشند.

سرگرد کساني در پايان افزود:مردم عزيز استان مي توانند در صورت مواجهه با تخلفات اينترنتي مراتب را سريعاً از طريق وب سايت پليس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir گزارش يا با شماره تلفن هاي 65-2182361-0841 تماس حاصل کنند.

کد خبر 2232849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha