۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۳۷

انصاری:

۲۵ برنامه ورزشی در دهه فجر امسال در خمین اجرا می شود

۲۵ برنامه ورزشی در دهه فجر امسال در خمین اجرا می شود

اراک- سرپرست اداره ورزش و جوانان خمین از اجرای ۲۵برنامه متنوع ورزشی در ایام الله دهه مبارک فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

محمدرضا انصاری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: برنامه های ورزشی و فرهنگی در دهه مبارک فجر با همت ۳۵هیات ورزشی و با حضور ورزش کاران رشته های مختلف و اقشار مختلف برگزار می شود.

وی افزود: مسابقات فوتسال ادارات و بخش کمره این شهرستان  در دهه مبارک فجر مسابقات والیبال، فوتبال، داژبان، تنیس روی میز، طناب کشی، دو و میدانی، بومی و محلی برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: همایش های کوهپیمایی، برگزاری جشنواره فرهنگی وورزشی، پیاده رویی روستایی، والیبال روستایی، طناب کشی روستایی از دیگر برنامه های ورزشی این شهرستان در دهه فجر خواهد بود.

وی مسابقات آمادگی جسمانی، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تنیس روی میز را از دیگر مسابقات تدارک دیده شده ویژه بانوان ورزشکار این شهرستان در دهه فجر امسال بیان کرد.

وی از دیگر برنامه های این اداره را دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا و تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و شهدا و همچنین حضور با شکوه و گسترده جامعه ورزش در راهپیمایی ۲۲ بهمن برشمرد.

کد خبر 2473265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha