۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۵۱

آیت الله دری نجف آبادی:

توجه به مطالبات رهبر معظم انقلاب کلید نجات ملت ایران است

توجه به مطالبات رهبر معظم انقلاب کلید نجات ملت ایران است

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: مباحث فرهنگی، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی از مهمترین مطالبات رهبر معظم انقلاب بوده وکلید نجات کشور و ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، ظهر دوشنبه در همایش پلیس و ائمه جماعات استان مرکزی، با بیان اینکه ارزش ها در انقلاب اسلامی جایگاه و معنای واقعی خود را پیدا کرد، گفت: همه باید قدردان این انقلاب باشیم و برای حفظ ارزش های آن از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیروهای شهربانی و ژاندارمری با روحانیت ارتباط نداشته و حتی در تضاد بودند، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی نیروی انتظامی در کنار روحانیت بوده  و روحانیت در کنار نیروی انتظامی است.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه به برکت انقلاب اسلامی وابستگی ها به دشمنان قطع شد، گفت: اکنون ملت، دولت، ارتش، سپاه، روحانیت، نیروی انتظامی و همه دستگاه های مختلف به صورت یکپارچه، با وحدت، انگیزه و هدف مشخص برای توسعه و شکوفایی هر چه بیشتر این نظام گام برمی دارند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه لباس نیروی انتظامی، روحانیت و لباس سایر ارگان ها و نهادها، لباس خدمت است و همه باید با تمام توان از اسلام و انقلاب پاسداری کنند، اضافه کرد: همه در نظام مقدس جمهوری اسلامی سربازان یک اردوگاه با عظمت و تحت امر رهبر معظم انقلاب بوده و باید تا آخرین نفس از این مرز و بوم دفاع کنند.

وظیفه ذاتی نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت

وی با بیان اینکه وظیفه ذاتی نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت و مقابله با جرایم و شرارات ها است، اظهار کرد: برخی شبکه های اجتماعی هزار بار بدتر از شبکه های حقیقی بوده و نیروی انتظامی باید با مجرمان و متخلفان این شبکه ها برخورد قاطع و جدی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: برخی از این شبکه ها می تواند زمینه ساز بروز انواع جنایت ها در جامعه شود و این مهم آگاهی و هوشیاری هر چه بیشتر نیروی انتظامی را می طلبد.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه وظیفه روحانیت تربیت جامعه، هدایت جامعه و صیانت جامعه در برابر آلودگی ها است، افزود: روحانیت و ائمه جماعات باید نسبت به وظایف خود آگاه بوده و بتوانند اقشار جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان را جذب کرده و تعالیم دینی را به آنان انتقال دهند.

باید قدرت اسلام در ۲۲ بهمن به نمایش گذاشته شود

وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه شکوه ملی، وحدت و انسجام و عظمت اسلامی، گفت: در این روز باید قدرت اسلام به بهترین شکل به نمایش گذاشته شود.

امام جمعه اراک حضور گسترده و پرشور مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در راهپمایی ۲۲ بهمن را شکستی سنگین برای دشمنان نظام دانست و افزود: اقشار مختلف مردم در این روز، برگ زرین دیگری بر تاریخ اسلام و انقلاب ثبت خواهند کرد و به جهانیان نشان می دهند که  پیرو شهدای انقلاب و بنیانگذار کبیر انقلاب و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

کد خبر 2492416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha