۲۵ دی ۱۳۹۲، ۱۹:۴۰

حجت الاسلام هاشمی:

دستاوردهای انقلاب در دهه فجر تشریح شود

دستاوردهای انقلاب در دهه فجر تشریح شود

اراک – خبرگزاری مهر: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: تشریح دستاورهای انقلاب در ایام الله دهه فجر ضروریست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس هاشمی عصر روز چهار شنبه با بیان این مطلب در نشست کمیته سازمان ها و نهادهای ستاد دهه فجر استان مرکزی در اراک افزود: باید با تشریح دستاوردهای انقلاب و کارآمدی نظام دینی جمهوری اسلامی در ایام الله دهه فجر روح امید در جامعه دمیده شود.

وی با بیان این که تشریح دستاوردهای انقلاب برای نسل سوم انقلاب ایران ضروریست گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در طول 35 سال اخیر به موفقیت های چشمگیری در بخشهای مختلف دست یافته که باید با بیان این موفقیت ها و دستاوردها زمینه خنثی شدن توطئه های دشمنان اسلام در جنگ نرم را فراهم کرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: امام راحل از گنجینه های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید با تبیین و تشریح ابعاد شخصیتی این رهبر بزرگ نسل جوان کشور ار با این شخصیت بین المللی فراهم کرد.

حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: رشد وتوسعه کشور و استان مرکزی در 35 سال اخیر برکسی پوشیده نیست و بایدبا بیان اقدامات انجام شده در این راستا تبلیغات منفی غرب علیه نظام را در شبکه های ماهواره ای خنثی کرد.

وی در ادامه با اشاره به حجم گسترده برنامه های صورت گرفته در قالب ستاد دهه فجر استان در سال گذشته گفت: برنامه های سال جاری باید با محوریت مردم و مردمی برگزار شود.

سرپرست روابط عمومی استانداری استان مرکزی نیز در این نشست گفت: بر ضرورت برگزاری مراسم با شکوه بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال تاکید کرد وگفت: مسوولان باید با استفاده از ظرفیت های مردمی شهرستان ها، نسبت به برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم برنامه ریزی کنند.

مصطفی عرب ادامه داد: با توجه به اینکه انقلاب ایران امروز به مرزهای خارج صادرشده ارتقای آگاهی عمومی نسل جوان، تبیین اندیشه های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب و نقش انقلاب در بیداری اسلامی و تقویت ظلم ستیزی از راهبردهای اصلی برنامه های دهه مبارک فجر است.

کد خبر 2215508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha