۲۴ دی ۱۳۹۲، ۲۲:۰۸

قرباني جم خبر داد:

آمادگي شبکه آفتاب برای انعکاس برنامه هاي دهه فجر

آمادگي شبکه آفتاب برای انعکاس برنامه هاي دهه فجر

اراک - خبرگزاری مهر: مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی و رييس کميته ارتباطات و اطلاع رساني ستاد دهه فجر استان از آمادگی کامل شبکه آفتاب برای انعکاس برنامه هاي دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید قربانی جم عصر سه شنبه در دومين جلسه کميته ارتباطات و اطلاع رساني ستاد دهه فجر استان مرکزي افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور حماسه‌ها و رشادتهای جوانان در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که باید یاد و خاطره حماسه‌های دوران انقلاب و حماسه سازی‌های مردم انقلابی ایران را در اذهان زنده نگه داشت.

وی با تاکيد برضرورت توجه به عناوين روزهاي دهه فجر از اعضاي کميته خواست تا تمام تلاش خود را براي افزايش و تقويت کيفيت برنامه ها ي اجرايي بکار گيرند تا برنامه هاي دهه فجرهدفمند و با محوريت تبيين ولايت فقيه و ولايت مداري برگزار شود.

قرباني جم با اشاره به نقش رسانه در تبيين اهداف نظام و انقلاب گفت: رسانه ها می توانند اهداف انقلاب را برای نسلی که شرایط ان روزها را درک نکرده و حضور نداشتند تبیین کنند.

وي در پايان از امادگي کامل اين مجموعه در انعکاس برنامه هاي دهه فجر در استان خبرداد و افزود صدا و سيمااز همه ظرفيت هاي خود براي هر چه مطلوبیت برنامه های دهه فجر اسافاده خواهد کرد.

دومين جلسه کميته ارتباطات و اطلاع رساني با هدف بررسي و تشريح دستورالعمل و شرح وظايف کميته ،ارايه راهکار به منظور انعکاس و اطلاع رساني مناسب توسط رسانه هابرگزار شد.

 

کد خبر 2214774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha