۳۰ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۴۴

حسن بیگی تاکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیتهای مردمی برای برگزاری با شکوهتر مراسم دهه فجر در استان مرکزی

لزوم استفاده از ظرفیتهای مردمی برای برگزاری با شکوهتر مراسم دهه فجر در استان مرکزی

اراک - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی به استفاده از ظرفیتهای مردمی برای برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم دهه فجر تاکید کرد و گفت: باید با بهره گیری حداکثری از ظرفیتهای مردمی شور دوچندان را بر اجرای برنامه های دهه فجر حاکم کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، شکر الله حسن بیگی ظهر دوشنبه در دومين جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان مرکزی با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر افزود: ایام ا.. دهه فجر نقطه عطف انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است.

وی یکی از خصوصیات ویژه انقلاب اسلامی را نسبت به سایر انقلابهای جهان مردمی بودن آن دانست و اظهارداشت: يكي از مهمترين اولويت ها در برگزاري مراسم دهه فجر راهپيمايي يوم الله 22 بهمن است.

وی راهپیمایی 22 بهمن را  نمايش مقاومت وعظمت  مردم و نظام دانست و اظهارداشت: امسال باید تمام برنامه ریزی های برگزاری مراسم های دهه فجر باشکوهتر از سالهای گذشته برگزار شود.

پیشرفت و عدالت در سایه حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی

حسن بیگی شعار دهه فجر سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را «پیشرفت و عدالت در سایه حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» دانست و گفت:‌ انقلاب اسلامی در حیات 34 ساله خود به رغم توطئه هاو تحریم های مختلف همچنان با صلابت به حیات خود ادامه داده است.

 


 

دبیر ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی نیز در این نشست گفت: تاکنون بیش از یک هزار و 500 برنامه در قالب فرهنگی و هنری، جشن ها، مسابقات و نشستها به این ستاد معرفی شده است.

حجت الاسلام عباس هاشمی افزود: کمیته های 24 گانه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی استان امسال باخلاقیتهای ویژه تلاش مضاعفی را برای افزایش کمی و کیفی برنامه ها در دست دارند.

برگزاری راهپیمایی در 130 نقطه در استان مرکزی

وی اظهار کرد: یکی ازجلوه های مهم مناسبتهای دهه فجر برنامه های ویژه روز 12 بهمن و سالگرد ورود امام راحل به میهن اسلامی است که در این راستا گلباران حجره امام خمینی در حوزه علمیه سپهداری اراک، برگزاری آیین گلباران منزل قدیمی امام راحل در خمین با حضور مقامات کشوری و اعضای شورای اداری استان مرکزی تدارک شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نيز در اين جلسه گزارشي از فعاليت هاي انجام شده كميته ها ارائه داد و گفت:‌راهپیمایی با شکوه بیست و دوم بهمن در بیش از 130 نقطه استان برگزار و در شهر اراک نیز راس ساعت 10 صبح از مسیر میدان شهدا، خیابان محسنی، خیابان شهید ادبجو تا مصلای بیت‌المقدس برگزار خواهد شد.

در اين جلسه كه فرماندار و رؤساي كميته هاي ستاد دهه فجر حضور داشتند، روسای كميته ها و فرمانداران ضمن ارائه گزارش عملكرد  به بیان پیشنهادات و راهکارهای خود در جهت برگزاری هر چه بهتر و با شکوه تر مراسم دهه مبارک فجر پرداختند.

کد خبر 2217918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha