۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۴۷

دوومیدانی قهرمانی جهان- روسیه؛

پایان کار دوومیدانی کاران ایران در مسکو/ صمیمی در گروه B آخر شد

پایان کار دوومیدانی کاران ایران در مسکو/ صمیمی در گروه B آخر شد

نماینده ایران در ماده پرتاب دیسک مسابقات جهانی روسیه مانند رقابتهای قهرمانی آسیا و یونیورسیاد عملکرد خوبی از خود بروز نداد تا با قرار گرفتن در رده آخر گروه B به کار خود و تیم ایران در این مسابقات پایان دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود صمیمی در سومین روز از رقابتهای دوومیدانی قهرمانی جهان در ماده پرتاب دیسک به میدان رفت و با ایستادن در رده آخر گروه A به کار خود در این مسابقات پایان داد. این ورزشکار کشورمان که سهمیه B مسابقات جهانی را کسب کرده بود، در گروهی قرار داشت که 14 پرتابگر دیگر هم حضور داشتند، در نهایت رتبه آخر این گروه را به خود اختصاص داد.

در گروه او "ویکاس گودای" هندی که در نبود احسان حدادی به مدال طلای آسیا در مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت، رابرت اوربانیک، کریستوفر هارتینگ برادر قهرمان جهان، بن هاردن، رابرت هارتینگ قهرمان جهان و المپیک و گرد کانتر قهرمان سابق جهان و المپیک حاضر بودند.

در گروه دوم نیز 15 ورزشکار حضور داشتند که ویرجیلیوس الکنا از لیتوانی، پیتر مالاچوفسکی از لهستان، مارتین ویریج، فرانک کازاناس و اریک کده چهره‌های سرشناسی بودند که با یکدیگر برای رسیدن به فینال مسابقه دادند.

محمود صمیمی در پرتاب نخست خود 57 متر و 77 سانتیمتر را ثبت کرد، در پرتاب دوم مرتکب خطا شد و در پرتاب آخر نیز دیسک را 57 متر و 38 سانتیمتر پرتاب کرد تا با قرار گرفتن در جایگاه 15 گروه A به کار خود در این مسابقات پایان داده باشد. رابرت هارتینگ، گرد کانتر و رابرت اوربانیک سه ورزشکاری بودند که به ترتیب با 66 متر و 62 سانتیمتر، 65 متر و 54 سانتیمتر ، 64 متر و 21 سانتیمتر جایگاه اول تا سوم گروه مقدماتی را از آن خود کردند.

در این گروه تنها هارتینگ و کانتر به دلیل پرتابی بیش از 65 متر به صورت مستقیم راهی مرحله بعدی شدند و ویکتور هوگن با 62 متر و 45 سانتیمتر ششمین ورزشکار این گروه بود که راهی مرحله بعدی شد.

اما در گروه دوم نیز تنها پیتر مالاچوفسکی موفق شد با پرتابی به مسافت 66 متر به صورت مستقیم راهی مرحله بعدی شود. ورزشکار ششم این گروه نیز جولین وروگ استرالیایی بود که با 62 متر و 48 سانتیمتر جواز حضور درمرحله بعدی را به دست آورد.

کد خبر 2114345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha