۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۲

باشگاه سایپا اعلام کرد:

تابوی میزبانی از سرخابی‌ها شکست/ توانایی میزبانی جام ملت‌ها را داریم

تابوی میزبانی از سرخابی‌ها شکست/ توانایی میزبانی جام ملت‌ها را داریم

باشگاه سایپا بعد از میزبانی از پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه انقلاب کرج، با انتشار پیامی، ضمن تبریک شکستن تابوی میزبانی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس اعلام کرد که کرج توانایی میزبانی جام ملت‌های آسیا را هم دارد!

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه سایپا، در پيام  باشگاه سایپا  آمده است: "سرچشمه و اساس این موفقیت را می‌بایست مرهون لطف و عنایت و تفضل خداوندی دانست که در خواست و اراده مردم ورزش دوست البرز و سعی و اهتمام مدیران ومسئولان این استان تجلی و بروز کرد. شکست ذهنیت ویرانگر و غلبه بر تابوی ناتوانی در برگزاری یک رویداد پرنشاط ورزشی در کلانشهر کرج، مهمترین دستاورد بزرگ اجتماعی مسابقه پرسپولیس با سایپا بود که به مدد و استعانت ذات باری و خودباوری مدیران استانی توانست به بنای دور از جمعیت مانده ورزشگاه انقلاب، جان تازه ای بخشد و این نوید را به مسئولان فوتبال کشور دهد  که در صورت میزبانی جام ملت‌های آسیا،  کرج توانایی و شایستگی این را دارد که یکی از میزبانان این رویداد ملی باشد"!

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا روز یکشنبه در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال در شهر کرج به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

 

کد خبر 2114678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha