۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۱۱

در نشست اتحادیه فوتبال مصوب شد؛

تشکیل کمیته هفت نفره برای مذاکره با صدا و سیما

تشکیل کمیته هفت نفره برای مذاکره با صدا و سیما

اعضای اتحادیه فوتبال با انتخاب کمیته هفت نفره اقدامات خود را برای گرفتن پخش واقعی فوتبال به صورت رسمی آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست اتحادیه فوتبال ایران صبح امروز سه‌شنبه برای بررسی شرایط حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تاخیر 15 دقیقه‌ای آغاز شد. حمید زینی‌زاده و محمدرضا کشوری‌فرد مدیران باشگاه‌های تراکتورسازی و صبا به عنوان تنها مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری از ابتدای این جلسه حضور یافتند.‌ علی فتح‌الله‌زاده با 12 دقیقه تاخیر و محمد رویانیان با 100 دقیقه تاخیر در این نشست شرکت کردند.

در این نشست که حاضران در خصوص بحث حق پخش تلویزیونی صحبت کردند، برخی از مدیران خصوصا مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خواستار تشکیل کمیته‌ای اقتصادی و فنی برای دریافت این حق از صدا و سیما شدند که با موافقت حاضران همراه شد.

بر این است و در پایان نشست امروز سه‌شنبه اتحادیه فوتبال، حاضران با انتخاب کمیته هفت نفره اقدامات خود را برای گرفتن حق واقعی پخش مسابقات فوتبال از سازمان صدا و سیما آغاز کردند.

برای حضور در این کمیته محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال، حمید زینی‌زاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز، عزیز الله محمدی رئیس اتحادیه فوتبال، کاظم اولیایی، دکتر بیگدلی و براتی مسئول حقوقی اتحادیه فوتبال انتخاب شدند که قرار است مشکلات موجود جهت کسب حق پخش واقعی فوتبال را در مذاکره با مسئولان فوتبال بر طرف کنند.

عزیزالله محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اقدامات اصلی این کمیته گفت: قرار است با مسئولان صدا و سیما مذاکره کنیم تا حق پخش واقعی فوتبال را دریافت کنیم اما در غیر اینصورت با شرکت تلویزیونی خصوصی که قرار است با پرسپولیس قرارداد بندد، وارد مذاکره شویم تا بازی‌های فوتبال ایران را از آن طریق پخش کنند.

رئیس اتحادیه فوتبال همچنین اعلام کرد جلسات این کمیته هفت نفره بصورت ویژه برگزار می‌شود و قرار است تا پایان اردوی تیم ملی در اروپا نتیجه نهایی اتخاذ شده و در مورد اجازه دادن یا ندادن به صدا و سیما برای پخش مسابقات لیگ تصمیم‌گیری شود.

کد خبر 2114880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha