۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۲۷

وزیر ورزش و جوانان:

هیچ کس نمی‌گوید بازدید وزیر از نقش‌جهان تبلیغی بود/ بی‌انصافی نمی‌کنند

هیچ کس نمی‌گوید بازدید وزیر از نقش‌جهان تبلیغی بود/ بی‌انصافی نمی‌کنند

اصفهان – خبرگزاری مهر: وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سئوالی در مورد نمایشی بودن بازدید از ورزشگاه نقش‌جهان گفت: هیچ کس نمی‌گوید بازدید وزیر از نقش‌جهان تبلیغی بود چون همه حجم عظیم کار ساخت این ورزشگاه را دیده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عباسی ظهر در حاشیه بازدید از روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران پیرامون دلایل حضور در این ورزشگاه در شرایطی که او به زودی دیگر سمتی در وزارت ورزش و جوانان ندارد، تصریح کرد: حضور من در این ورزشگاه برای اعلام آن بود که روند ساخت فاز نخست ورزشگاه به پایان رسیده و مشکلی ندارد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا حضور شما در ورزشگاه نقش‌جهان نمایشی و تبلیغی بود، تصریح کرد: این مسئله را قبول ندارم و فکر نمی‌کنم که بقیه هم بی‌انصافی کرده و حضور من در این ورزشگاه را تبلیغی و نمایشی بدانند زیرا با وجود اینکه آخرین روزهای وزارت من در جریان است اما حضورم در استادیوم تاثیرات خاص خودش را دارد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کارهای بسیاری برای ساخت ورزشگاه نقش‌جهان انجام شده است، تصریح کرد: اقدامات بزرگی در این ورزشگاه صورت گرفته که همین اقدامات نشان می‌دهد که ما کارهای خوبی برای ساخت آن انجام دادیم.

وی افزود: فاز نخست ورزشگاه نقش‌جهان طبق قول ما تکمیل شده و کار چندانی ندارد اما حضور من در این ورزشگاه برای آن بود که کار ساخت ورزشگاه توقفی پیدا نکند.

عباسی بیان داشت: به ورزشگاه آمدم تا از همکارانم بخواهم منتظر حضور وزیر بعدی نباشند و کار ساخت ورزشگاه را همچنان ادامه دهند تا با قدرت تکمیل شود.

وی با بیان اینکه برای ساخت ورزشگاه نباید منتظر آمدن وزیر جدید باشیم، تصریح کرد: همکاران باید در زمینه ساخت این ورزشگاه تلاش کنند و اجازه ندهند که خللی در آن ایجاد شود.

وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه آیا کسی این بازدید را نمایشی می‌داند یا خیر، ‌اضافه کرد:‌ بعید می‌دانم که کسی بی‌انصافی کرده و این کار بزرگ را نمایشی بداند و نمی‌خواهم بگویم کسی اینگونه فکر می‌کند.

کد خبر 2114950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha