۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۴۰

در حاشیه بازدید معاون عمرانی استاندار/

 انتقادات نماینده اداره‌کل ورزش و جوانان به جواهری/ فعالیت‌های تبلیغی و نمایشی در ورزشگاه نقش‌جهان

 انتقادات نماینده اداره‌کل ورزش و جوانان به جواهری/ فعالیت‌های تبلیغی و نمایشی در ورزشگاه نقش‌جهان

اصفهان – خبرگزاری مهر: نماینده اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در ورزشگاه نقش‌جهان صبح دوشنبه در حاشیه بازدید معاون عمرانی استاندار اصفهان از این ورزشگاه، به شدت نسبت به عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان استان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد سلیمانی، نماینده اداره‌کل ورزش و جوانان مستقر در ورزشگاه نقش‌جهان که از 10 سال پیش در این ورزشگاه حضور دارد، در حاشیه بازدید معاون عمرانی استاندار اصفهان از روند ساخت این ورزشگاه و اتفاقات رخ داده در آن طی ماه‌های گذشته انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولان در حال حاضر برای این ورزشگاه نمایش بازی می‌کنند و فعالیت تبلیغی می‌کنند، اظهار داشت: بیش از یک سال است که فاز نخست ورزشگاه در دست مدیرکل ورزش و جوانان استان بوده و وی در صدد بود این فاز را تکمیل کند، اما این اتفاق نیفتاده است.

نماینده اداره‌کل ورزش و جوانان استان در ورزشگاه نقش‌جهان پیرامون شایعه اخراج خود از این ورزشگاه بیان داشت: حاضرم کارگری کنم و بیل بزنم تا ورزشگاه ساخته شود و حرف‌های زیادی برای گفتن دارم اما  مسئولان در زمینه ساخت ورزشگاه نقش‌جهان کم‌کاری می‌کردند، فاز نخست، یک سال در اختیار مدیرکل ورزش و جوانان استان بوده و تا کنون هیچ اقدامی برای آن انجام نشده است.

وی پس از این جلسه نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: من به همه مشکلات و معضلات این مجموعه اشراف دارم و باید بگویم که جواهری به فکر تبلیغات رسانه‌ای، نشان ندادن واقعیت‌های این ورزشگاه و دادن اطلاعات غیر واقعی در رسانه‌ها و در جلسات استان با مسئولان و مدیران ارشد بوده و حتی در آخرین روزهای حضور عباسی، وزیر وقت ورزش و جوانان نیز دست از تبلیغات بر نداشت و در صدد افتتاح سوری ورزشگاه بود.

سلیمانی افزود: با اطلاع بنده، مسئولان مربوطه در این مراسم شرکت نکردند و از برگزاری مراسم افتتاح ممانعت کرده و به بازدید بسنده کرده‌اند، اما همه می‌داند که این ورزشگاه مشکلات بسیاری دارد.

 

 

وی تصریح کرد: فاز دوم ورزشگاه در اختیار شرکت توسعه بوده اما مدیرکل ورزش و جوانان استان با حضور در جلسات کارگاهی باعث اختلاف بین مسئولان این پروژه شده و از صدا و سیما و گزارشگران در ایامی که مدیران شرکت حضور نداشتند، دعوت به عمل آورد تا تمام پیشرفت پروژه را به نام خود تمام کند.

نماینده اداره‌کل ورزش و جوانان استان در ورزشگاه نقش‌جهان بیان داشت: عملیات بازسازی ابنیه و تاسیسات فاز یک که چندین سال است در اختیار اداره‌کل بوده، هنوز انجام نشده و جواهری به راه‌اندازی این فاز با شرایط موجود اصرار دارد و این در حالی است که دپو خاک حاصل از عملیات خاکی از سال‌های گذشته در ضلع شرقی پروژه بوده و باید از محل خارج شود، هنوز هم در محل موجود است که خود باعث عقب افتادن عملیات اجرایی پارکینگ‌ها و ورودی ضلع شرقی پروژه می‌شود.

وی پیرامون سالن 6 هزار نفره ورزشگاه نقش‌جهان نیز اضافه کرد: تمهیداتی برای نگهداری و برگزاری مسابقات در حد و اندازه سالن صورت نگرفته و اقدامات جدی برای نگهداری از آن نشده است اما متاسفانه به خاطر بازگو کردن حقایق به مسئولان استان، مدیرکل ورزش و جوانان اصرار بر خارج کردن اینجانب از مجموعه دارد.

سلیمانی اضافه کرد: استاندار جدید اصفهان نگاه ویژه‌ای به ورزشگاه نقش‌جهان دارد و بدون شک با درایت او، مشکلات ورزشگاه برطرف خواهد شد و من نیز اعلام می‌کنم که حرف‌های زیادی برای گفتن دارم و حاضرم صحبت‌های خود را به رسانه‌ها نیز اثبات کنم.

کد خبر 2169018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha