۲۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۵۱

سلیمانی در گفتگو با مهر:

گفتن حقایق باعث صدور حکم برکناری‌ام شد/ حقوق مردم را طلب کردم

گفتن حقایق باعث صدور حکم برکناری‌ام شد/ حقوق مردم را طلب کردم

اصفهان – خبرگزاری مهر: نماینده سابق اداره‌کل ورزش و جوانان اصفهان در ورزشگاه نقش‌جهان گفت: گفتن حقایق و مشکلات ورزشگاه نقش‌جهان، باعث شد که مدیران اداره‌کل حکم برکناری‌ام از این ورزشگاه را صادر کنند.

احمد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به صدور حکم برکناری‌ اش از اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار داشت: من هفته گذشته در گفتگو با خبرنگار مهر، انتقاداتی را نسبت به عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان استان مطرح کردم و حقایق پیرامون این ورزشگاه را رسانه‌ای کردم که متاسفانه این مسئله باعث شد حکم برکناری‌ام صادر شود.

وی افزود: من همواره نسبت به ساخت ورزشگاه نقش‌جهان حساسیت خاصی داشتم و در این زمینه شفاف‌سازی‌ها و پیگیری‌های بسیاری انجام داده‌ام اما متاسفانه به خاطر اینکه حقایق را اعلام کردم، مدیرکل ورزش و جوانان استان نامه را به من ارسال کرده و اعلام کرد که قرارداد من با این اداره‌کل قطع می‌شود.

نماینده سابق اداره‌کل ورزش و جوانان اصفهان در ورزشگاه نقش‌جهان بیان داشت: این نامه تنها چند روز بعد از مصاحبه من ارسال شده و من به این دلیل که پیگیر مسائل ورزشگاه بودم، اخراج شدم.

وی افزود: متاسفانه مسئولان اداره‌کل به جای اینکه دلیل مشکلات را از ما جویا شوند، حکم عدم حضورم در ورزشگاه را ارسال کردند و این در حالی است که من در مورد پیمانکار قبلی ورزشگاه و مشکلات دیگر ورزشگاه، پیگیری‌های بسیاری انجام داده‌ام.

سلیمانی اضافه کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان از زمانی که به اصفهان آمده، درگیری‌های بسیاری با هیئت‌های ورزشی و ورزشی‌های استان پیدا کرده که نمونه آن ابرقویی‌نژاد، ‌رئیس هیئت فوتبال استان بوده و او به دنبال این است که هر کسی از اداره‌کل انتقاد می‌کند، در ورزش نباشد.

وی گفت: در حکم من اعلام شده به دلیل توهین به مقامات ورزش استان و کشور، قطع همکاری شده و این در حالی است که من به هیچ کس توهین نکردم و تنها حقایق قابل اثبات را اعلام کرد.

کد خبر 2174688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha