۲۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۰۴

استاندار اصفهان از ورزشگاه نقش‌جهان بازدید کرد

استاندار اصفهان از ورزشگاه نقش‌جهان بازدید کرد

اصفهان - خبرگزاری مهر: رسول زرگرپور، استاندار اصفهان به همراه مدیران اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان از ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول زرگرپور صبح پنجشنبه به همراه مدیران اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان از روند ساخت ورزشگاه نیمه کاره نقش‌جهان اصفهان بازدید کرد.

استاندار اصفهان در این بازدید از روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان که سال‌هاست با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند و زمان بهره‌برداری از آن به تعویق می‌افتد، بازدید کرد.

در این بازدید زرگرپور مشکلات فاز نخست ورزشگاه که به دلایلی هنوز نوسازی نشده و باید از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان انجام شود را مورد بررسی قرار داد.

استاندار اصفهان پس از آن از روند ساخت فاز دوم ورزشگاه که شامل سکوها، نصب صندلی‌ها، سایبان‌ها، جایگاه VIP و VVIP و سرویس‌های بهداشتی بوده، بازدید کرد.

بازدید از محوطه پیرامون ورزشگاه نقش‌جهان و جاده‌های ارتباطی این ورزشگاه نیز از دیگر برنامه‌های این بازدید استاندار اصفهان به شمار می‌رفت.

زرگرپور در این بازدید بر اهمیت ساخت ورزشگاه نقش‌جهان تاکید کرده و خواستار تکمیل هرچه سریعتر این ورزشگاه که خواسته ورزش‌دوستان اصفهانی بوده، شد.

بعد از بازدید استاندار اصفهان از ورزشگاه، جلسه‌ای با حضور مدیران استان در ورزشگاه تشکیل شده و مشکلات نقش‌جهان مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 2157123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha