۲۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۱۸

رسول زرگرپور:

سرمایه 50 میلیاردی ورزشگاه نقش‌جهان نباید بی‌استفاده باشد/ برگزاری بازی‌های لیگ برتر در نقش‌جهان

سرمایه 50 میلیاردی ورزشگاه نقش‌جهان نباید بی‌استفاده باشد/ برگزاری بازی‌های لیگ برتر در نقش‌جهان

اصفهان – خبرگزاری مهر: استاندار اصفهان گفت: طی سال‌های گذشته هزینه‌های سنگینی در ورزشگاه نقش‌جهان شده و این ورزشگاه 50 میلیارد تومانی نباید به دلیل عدم استفاده فرسوده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول زرگرپور پیش‌از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان با بیان اینکه عدم استفاده از ورزشگاه نقش‌جهان موجب فرسودگی این ورزشگاه می‌شود، اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم که شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا ورزشگاه نقش‌جهان برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر آماده شود.

وی با بیان اینکه این ورزشگاه تا زمان بهره‌برداری زمان زیادی نیاز دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه ساخت ورزشگاه به دلیل گستردگی فاز دوم ورزشگاه به زمان احتیاج دارد، می‌توان از فاز نخست ورزشگاه که زمان اندکی برای آماده کردن آن مورد نیاز است، استفاده کرد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم که در مدت کوتاهی فاز نخست ورزشگاه را آماده کنیم و از آن برای برگزاری بازی‌ها استفاده کنیم و پس از آن در حین برگزاری بازی‌ها کارگاه‌ها را برقرار کرده و زمینه ساخت فاز دوم ورزشگاه را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در مدتی بالغ بر 3 ماه می‌توان فاز نخست را آماده کرد و برای آماده کردن این فاز بودجه‌ای بالغ بر 3 میلیارد تومان مورد نیاز است که تلاش می‌کنیم این بودجه را تامین کنیم.

زرگرپور با اشاره به لزوم استفاده از این ورزشگاه تصریح کرد: اگر برای بهره‌برداری از فاز دوم ورزشگاه صبر کنیم، فاز نخست آن نیز فرسوده می‌شود؛ پس باید از سرمایه 50 میلیاردی هزینه شدده در ورزشگاه نهایت استفاده را ببریم و مسابقات در آن برگزار شود تا فاز دوم نیز کار خودش را انجام گیرد.

وی پیرامون معارضان ورزشگاه نقش‌جهان اضافه کرد: طی هفته‌های گذشته راهکارهایی در این زمینه انجام گرفته و تلاش می‌کنیم که مشکلات معارضان ورزشگاه بزرگ را برطرف کنیم تا در این زمینه نیز مشکلی نداشته باشیم.

کد خبر 2157135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha