۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۰

فستیوال «هری پاتر» برپا می‌شود/ بلیت فستیوال: 395 تا 675 دلار

فستیوال «هری پاتر» برپا می‌شود/ بلیت فستیوال: 395 تا 675 دلار

کمپانی برادران وارنر قصد دارد جشنواره «هری پاتر» را برپا کند. بلیت شرکت در این جشنواره بین 395 تا 675 دلار است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، این کمپانی بزرگ فیلمسازی قصد دارد تا با گرامیداشت هری پاتر ضمن خوشحال کردن دوستداران هری پاتر، همه دستاوردهای ادبی و هنری خلق شده درباره این شخصیت ادبی را به نمایش درآورد.

این جشنواره قرار است از 24 تا 26 ژانویه 2014 در اورلاندوی آمریکا برگزار شود.

در این برنامه کتاب‌هایی که درباره هری پاتر به رشته تحریر درآمده‌اند و فیلم‌هایی که با اقتباس از مجموعه «هری پاتر» ساخته شده‌اند نیز نمایش داده می‌شوند.

برنامه‌های ویژه‌ای نیز همزمان در پارک هری پاتر که با نام «جهان جادوگرانه هری پاتر» فعالیت می‌کند، برگزار خواهد شد. تماشای فیلم‌های مجموعه هری پاتر با حضور بازیگران این فیلم‌ها که از دوره نوجوانی تاکنون و در دوره‌ای بیش از 10 سال طرفداران را با خود نگه داشتند از جمله این برنامه‌ها است.

پارک «جهان جادوگرانه هری پاتر» همزمان با ساخت آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های «هری‌پاتر» در استودیوی یونیورسال ساخته شد. قلعه‌ هاگوارتز و برخی از مهم‌ترین صحنه‌های مربوط به این فیلم در این فضا بازسازی شده است. این پارک با همکاری کمپانی برادران ورانر و با هزینه‌ای بالغ بر چند صد میلیون دلار از دو سال پیش شروع به کار کرد.

بلیت شرکت در این جشنواره از 395 تا 675 دلار است.

اولین کتاب «هری پاتر» نوشته جی. کی. رولینگ 15 سال پیش با عنوان «هری پاتر و سنگ جادو» منتشر شد. این مجموعه هفت جلدی در ادامه مسیر انتشارش صنعتی چندین میلیارد دلاری را ایجاد کرد.

کد خبر 2115346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha