۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۲۲:۴۰

افشین ناظمی:

باز هم تاوان اشتباه خودمان را دادیم/ استقلال موقعیتی نداشت

باز هم تاوان اشتباه خودمان را دادیم/ استقلال موقعیتی نداشت

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با تاکید بر این که استقلال در این دیدار موقعیت آنچنانی نداشت، گفت: بار دیگر تاوان اشتباهات خودمان را دادیم چون استقلال تا صبح هم نمی‌توانست به ما گل بزند.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین ناظمی در نشست خبری پس از بازی تیم‌های داماش گیلان و استقلال تهران در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه عضدی رشت گفت: ما خوب بازی کردیم ولی به بازی خوب امتیازی نمی دهند. آنها موقعیت زیادی نداشتند. البته باید بگویم که نگران چیزی نیستم و هرچه در توان دارم به کار می‌گیرم تا امتیازهای بعدی را بگیریم.

وی در واکنش به این سوال خبرنگاری که از موقعیت‌های فراوان استقلال پرسیده بود، خاطرنشان کرد: از کدام موقعیت صحبت می‌کنید؟ چرا فقط شما این حرف را می‌زنید. آیا موقعیت‌هایی که متوسل‌زاده و مهدوی از دست دادند موقعیت های صد در صد گل نبودند؟

سرمربی تیم داماش با تاکید بر این که صحنه مشکوک به پنالتی را ندیده بود، ادامه داد: وقتی استقلال از ابتدای نیمه دوم مجیدی را به زمین آورد مشخص بود که این تیم قصد داشت از بازی مستقیم استفاده کند که اشتباه فردی ما باعث گلزنی این بازیکن شد اگر بازیکن ما اشتباه نمی‌کرد استقلال تا صبح گل نمی‌زد.

ناظمی خاطرنشان کرد: ما می دانستیم استقلال در عمق ضعف دارد و هدف اصلی ما آنجا بود اما چون مهاجمان ما از گام‌های بلندی استفاده می‌کنند در 15 دقیقه آخر از مهاجمان سرعتی استفاده کردیم. مشکل ما این است که مفت گل می‌خوریم اما باید به خودمان بازگردیم.

وی تاکید کرد: ما برای 6 امتیاز آینده برنامه دارم و تیم را برای برد به میدان می‌فرستیم. متاسفانه نتایج دست ما را بسته است و نمی‌توانیم تفکر دوم خودمان را پیاده کنیم. ما بر اساس قدرت تاکتیکی حریف ترکیب تیم را تعیین کردیم. هادی محمدی را به میدان فرستادیم تا قدرت سرزنی ما اضافه شود. با این حال باید بگویم که استقلال از آن جایی که فکر می‌کردم به گل نرسید.
 

کد خبر 2116402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha