۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۰۲

حسین فرکی:

امیدوارم فردی متخصص وزیر ورزش شود/ موفقیت در آسیا دشوار است

امیدوارم فردی متخصص وزیر ورزش شود/ موفقیت در آسیا دشوار است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از حسن روحانی رئیس جمهور ایران درخواست کرد شخصی را به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب کند که از تخصص برخوردار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی که در برنامه "ورزش و مردم" حضور پیدا کرده بود، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: امیدوارم شخصی به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شود که از تخصص و مدیریت برخوردار باشد که در این زمینه هم افراد واجد شرایط بسیاری در کشور وجود دارند.

وی با اشاره به انتقادهایی که از توپ شرکت تولیدی آل اشپورت می‌شود، افزود: فکر می‌کنم این مشکل باید پشت صحنه حل شود. در حال حاضر مربیان و بازیکنان بسیاری نظرات متفاوتی نسبت به این توپ‌ها دارند با این حال مشکلات فوتبال ما بیش از این‌هاست و احساس من این بوده که بهتر است مشکل توپ در پشت صحنه حل شود.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص جدایی از نفت و پیوستن به فولاد خاطرنشان کرد: پس از حضور در نفت احساس کردم نیاز به تجربه فضای جدیدی دارم، البته خیلی‌ها گفتند این کار ریسک است اما من با پیشکسوتان خود نظیر آقایان حبیبی، شاهرخی و لطفی مشورت کردم و این عزیزان به من برای حضور در فولاد قوت قلب دادند.

وی ادامه داد: ما فصل گذشته در ابتدا شروع خوبی نداشتیم اما در ادامه توانستیم بازی‌های خوبی را ارائه کنیم و جواز حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوردیم. البته حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا کار دشواری است زیرا فولاد در این زمینه تیم کم‌تجربه‌ای است اما باید بگویم که انگیزه بازیکنان تیم ما بسیار بالاست.

فرکی در خصوص رقابتهای این فصل اظهار داشت: ما بازی نخست خود را با شکست مقابل سپاهان آغاز کردیم که یک بازی خارج از خانه بود. البته تیم ما در شرایط خوبی قرار نداشت با این حال فکر می‌کنم می‌توانستیم بازنده نباشیم. شاید اگر پنالتی ما به گل تبدیل می‌شد، بازی را نمی‌باختیم.

وی در خصوص حضور در فولاد هم یادآور شد: من به عشق مردم خوزستان به فولاد پیوستم و از تصمیمی که گرفتم راضی‌ام. البته در همان زمان هشت، نه تیم خواهان به خدمت گرفتن من بودند که نمی‌خواهم در خصوص این تیم‌ها حرفی به میان بیاورم.

سرمربی فولاد خوزستان در پایان در خصوص بازی امروز فولاد با راه‌آهن گفت: ما پس از اینکه به سپاهان باختیم مقابل تیم‌های فجر، صبا و داماش به سه پیروزی پیاپی دست پیدا کردیم و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. البته آقای ابراهیم‌زاده از دوستان خوب من هستند و برد و باخت در فوتبال نمی‌تواند خدشه‌ای به روابط افراد وارد کند.

 

کد خبر 2116515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha