۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۵

لوینیان عنوان کرد:

استقلال خوزستان به دنبال بهبود جایگاه در لیگ برتر است

استقلال خوزستان به دنبال بهبود جایگاه در لیگ برتر است

اهواز - خبرگزاری مهر: مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برای بهبود جایگاه خود در جدول در بازی خانگی خود مقابل نفت تهران محکوم به برد هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ لوینیان پنج‌شنبه شب در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نفت تهران در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر کشور اظهار کرد: بازیکنان ما اگرچه در هفته گذشته نتیجه خوبی کسب نکردند ولی پس از چند روز شرایط روحی و روانی آنها تقویت شده و اکنون در شرایط خوبی دارند.

وی افزود: امیدواریم در این بازی با حمایت هواداران بتوانیم هر سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم و نتیجه هفته گذشته را جبران کنیم.

مربی تیم استقلال خوزستان ادامه داد: تیم نفت تهران نیز یکی از تیم‌های خوب لیگ است که علاوه بر حفظ اسکلت سال گذشته خود، چند بازیکن تاثیر گذار را نیز به ترکیب خود اضافه کرده و یک بازی جذاب را از سوی دو تیم پیش‌بینی می‌کنیم.

وی بیان کرد: فوتبال بازی لحظه‌هاست و هر تیمی که بهتر از این لحظه ها استفاده کند بدون شک پیروز میدان است.

لوینیان عنوان کرد: تیم ما در این بازی تنها برای سه امتیاز تلاش می‌کند و امیدواریم با پیروزی برابر حریف خود دل هواداران را شاد کنیم.

وی به حضور تعداد کم تماشاگران در ورزشگاه تختی اهواز اشاره کرد و گفت: اگرچه ممکن است خیلی‌ها به دلیل مشکلات روزمره‌ای که دارند نتوانند برای تماشای بازی به ورزشگاه بیایند ولی بدون شک نتایج خوب یک تیم است که می تواند تماشاچی را به ورزشگاه بکشاند.

مربی تیم استقلال خوزستان در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان خارجی تیمش افزود: ادریس یکی از بازیکنان خوب و موثر ما در بازی گذشته بود و امیدواریم در این بازی نیز برایمان موثر باشد ولی متاسفانه آی تی سی کولی بالی برای حضور در ترکیب تیم استقلال خوزستان هنوز صادر نشده است.

بازی دو تیم استقلال خوزستان و نفت تهران از سری رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های کشور شامگاه امروز در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.
 

کد خبر 2116472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha